Aviomieheni yritettiin tappaa, yllätyshyökkäys 7 kolmekymppistä. Niskat yritettiin vääntää nurin kolme heistä, tuopilla taju pois, heidän oli tarkoitus yhdessä hakata suoraan kalloon. Ihme pelasti siinä kohtaa. Yrittivät raahata hänet puolitajuttomana ulos baarista tapettavaksi, samoin minut. Syy: hänen mielestään tyypit olivat läpimätiä.
Tapahtumasta alle viikko, tilani järkyttävä, se oli niin raakaa. En voi mennä ulos, en pysty vaihtamaan paikkaa koko päivänä, istun sohvalla samassa paikassa koko päivän ja koen kauhua, mutta turha luulla, jos joku täällä kuten aina Suomi24:ssä tulee soittamaan suutaan pelästyn, en reagoi typeryyteen. Aviomieheni ei edes väräyttänyt silmää koko asian takia, toisaalta eri asiat mihin minä en ole reagoinut on saanut hänet posttraumaattiseen stressiin, eli turha tulla munaamaan itseään sovinismilla. Musta tuntuu myös, että vihaan kaikkia ihmisiä (en aviomiestäni, häntä rakastan äärettömästi). Yleensä en ole mikään ihmisfani, mutten ajattele sellaisia.
Posttraumaattinen stressi
kundalinfear
1
266
Vastaukset
- jiersr3
Psykologille mars mars. Tuo voi jäädä vaivaamaan pitkäksi ajaksi jos asialle ei mitään tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784