miksei naiset hoida itseään???

tiukka lihas

kyllä ottaa taas päähän kun uudellakin kumppanilla vaipat housuissa! miksi ette jumppaa alapää lihaksianne kuntoon? ilettää kun keski-ikäinen nainen on vaipoissa! tai pikkuhousun suojaksihan te niitä sanotta!!!

10

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu

No sitten sinun varmaan on lähdettävä katselemaan muita. Ei kai siinä muu auta. Mutta mennessäsi muista, että kaikenikäisiltä naisilta niitä pikkuhousunsuojia löytyy housuista. Lue myös naisen kuukautiskierrosta sekä muista vuodoista. Hyvänen aika, älä aikuinen mies vingu, et ole täydellinen itsekään.

• Katso peiliin!

Ensiksikö sitä tiiraillaan uuden kumppanin housuja?

Eikö sulla oo muuta mielessä?
      Oletko kiinnostunut kumppanin ajatuksista, tunteista, mielipiteistä, ystävällisyydesät. viisaudesta, ym ym?

Hanki joku nuorempi. - Nähtävästi ei onnistu sinulta?

Entä miten on sinun kaljusi laita? Toimiiko vehkeet normaalisti ilman viagroja, entä mitenkä on olutmahan, ryppyjesi, kalkkiutuneiden mielipiteisi kanssa?

• asiallinenmies

Tiedoksi: tämä on vanha provo joka on kiertänyt näillä palstoilla jo vuosia.

• ratkaisu

Joo voi olla, mutta arvaa vaan onko tuollaisia talliaisia oikeastikin....

• mä ainakin haluan vanhempaa ei sille voi mitään jos on löysä

• tiukka lihas

mikä siinä muutaman kuukauden jumpassa on niin vaikeaa, ettei viitsi. kivampi kulkea vipat pöksyssä ja antaa pissin lirahdella??! :( hajukin seuraa kesäkuumalla. eikä ole mukava kun koitat naista jalkovälistä niin käteen osuu vaippa! oikeat sairaudet ja moonikset on tietty eri asia.

• kjfkhgfkhgfhg

Et tee tätä aloitusta ensimmäistä kertaa. Taidat olla se Myymälän Johtaja, eli provo. Saatko ihan palkkaa näistä aloituksista?

• 14 + 17

Tutkihan ne omat alushousutkin mitä niistä löytyy, tuskin ovat ihan tahrattomat nekään. Tiedoksi vaan, että niitä pikkuhousunsuojia löytyy nuorista naisista vanhempiin asti. Ehkä sun on sitten parempi sinkkuna, jos on kriteerit noin tiukat, ettei kestetä normaalia naisen elämään kuuluvaa asiaa..

• lollolololol

peittää tahrat ja tuoksut :D

• tietäjä vauhdissa ta

Virtsan karkailu voi johtua monestakin syystä. Yksi niistä on synnytys, kaikille tätä ongelmaa ei toki tule, mutta ei niitä paikkoja jumppaamalla saa kuntoon jos paikat repeää pahastikin. Vaatii leikkauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe