Minkähänlaista kuoleminen on?

Vaikeeta on

Nii tosiaan olen jo jonkun aikaa miettinyt kuolemista, että olisko se kenties enää ainoa vaihtoehto, kun oon vaan aatellu että se vois enää olla se oikea ja ainut vaihtoehto mulle, sillä kärsin masennuksesta ja yksinäisyydestä, niin olenkin ruvennu ajattelemaan että tässä parinkymmenen ikä vuoden jälkeen, niin en vaan jaksas tätä paskaa enää vaan oonkin ruvennu sit ajattelemaan itselleni itsemurhaa, sillä kun minulla ei oo mitään eikä ketään joka välittäs paitsi perhe ja sukulaiset mutta niinkun paremmin sanottuna, olen vieläkin hyvin yksinäinen ihminen ja samalla myöskin masentunut sellainen, on vaan kurja kattoo sivusta kun toisilla on toisensa tai kevereilla on toisensa ja mä oon ihan yksin, mulla ei siis oo ollu tässä parinkymmenen vuoden aikana ainuttakaan seurustelukumppania: ei tyttöö eikä poikaa, itse oon vähä reilu parikymppinen poika ja lisäksi pelkkään että sukulaiset taikka perhe ei hyväksyisi minua mahdollisena homona.

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coolstohry

No tota, meitsi on kuullu ylemmältä taholta, että hukkuminen on kivutonta. Muista kuitenkin puhdistaa sielusi tuosta synneistä pahimmasta, homoudesta, ennenkuin hukuttaudut ehtoollismaljaan. Näin saat ensimmäisen luokan lipun taivaaseen, ylempi taho ainakin näin kertoo. Onnea ja menestystä yritykseesi.

• Vaikeeta on

KIITTI

• 2421414212
        Vaikeeta on kirjoitti:

KIITTI

Jos koet sen ainoaksi vaihtoehdoksi niin mikäpä minä olen estämään, kannattaa kuitenkin nyt ensin kokeilla jotain matkustamista tai vastaavaa ettei nyt ihan "tyhjin taskuin" täältä maailmasta lähde

• sorrynotsorry

Toi teissä himo uskovaisissa on perseestä. Te ette hyväksy kaikkia, häpeisit ite vittu ittees ku kehtaat ees sanoo mitään tollasta, et homous olis synneistä pahin? Onks susta sit lapsiin sekaantuminen ja raiskaaminen lievempiä asioita ku homous? Te jos jotkut joutais mennä helvettiin.

• Uskossa _93
        sorrynotsorry kirjoitti:

Toi teissä himo uskovaisissa on perseestä. Te ette hyväksy kaikkia, häpeisit ite vittu ittees ku kehtaat ees sanoo mitään tollasta, et homous olis synneistä pahin? Onks susta sit lapsiin sekaantuminen ja raiskaaminen lievempiä asioita ku homous? Te jos jotkut joutais mennä helvettiin.

No eihän toi uskovainen edes mitään puhunut sellaisesta, totta kai ne ovat amhempia syntejä kuin homous, ainakin useimmat uskovaiset ajattelevat näin. :) Ootko sä edes lukenut Raamattua?

• sorrynotsorry
        Uskossa _93 kirjoitti:

No eihän toi uskovainen edes mitään puhunut sellaisesta, totta kai ne ovat amhempia syntejä kuin homous, ainakin useimmat uskovaiset ajattelevat näin. :) Ootko sä edes lukenut Raamattua?

no en ole lukenut, ateistina kun en satu uskomaan.Mutta mun mielestä toi oli todella ajattelemattomasti sanottu et homous olis synneistä pahin, koska homoudessa ei ole mitääm väärää, eikö meidän kaikkien kuuluis olla saman arvoisia? Hienoahan se on jos useimmat uskovaiset eivät ajattele näin miten tuo ylempi uskovainen.

• Samoja fiiliksiä

Moi, vaikeeta on -kirjoittaja. Saanko lähettää sulle meiliä johonkin osoitteeseen? Mul ei oo kikkiä. Haluisin jakaa ajatuksia sun kanssa.

• shyboy

Kannattaa hakea apua jostain muualta kuin suomi24:stä.

• Hei Vaikeeta on.

Olisiko mahdollista, että juttelisit jonkun kanssa masennuksestasi. Vai oletko jo sitä kokeillut? Keskustelu ammatti-ihmisen kanssa voi auttaa pääsemään jaloilleen ja parantumis prosessi voi alkaa. Sitä myötä saa myös rohkeutta ottaa kontaktia toisiin ihmisiin.

Voimia sinulle ja täällä on ainakin yksi ihminen joka välittää siitä miten sinulle käy
      Iiris NettiSaappaasta Sotkamosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe