DMR (semisnipu) n.500€

softia5v

elikkä siis etsin DMR:rää jonka budjetti on 500€ kaikkine vireineen. En halua mitään assault rifä vaan enemmänkin carbinen kuten m14. löysin nämä 2: A&K svd (sähkö) ja A&K sr25 (sähkö).

28

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja1324

SAA EHDOTTAA MUITAKIN! kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen.

• softia5v

kestääks toi vika kuin vahvan jousen? aattelin laittaa m140 jousen ja tarkkuuspiipun. ps. maksaa tulleineen vain 437€ eikä 500€

• softia 5v

paitsi että kuin paljon se alv sitten on? eikö se ole 23%?

• huuhaa1

evike dmr m14

• huuhaa1

ilman tähtäintä 245-270$

tähtäimellä 255-300$

• huuhaa1
        huuhaa1 kirjoitti:

ilman tähtäintä 245-270$

tähtäimellä 255-300$

G&P

• softia5v

entä toi a&k:n versio tost sr 25? onks se yht hyvä ku toi areksen? ainaki se on halvempi. onks se muute liian pitkä mulle ku oon 160cm?

• softia5v

mitkä postikulut tuolta gunfirestä tulee? mikä valmistaja toi on?

• Nuo molemmat ovat G&G. "Manufacturer: G&G" lukee tuolla.
      Postikulut näkee siinä kun tilausta tekee. Jos oikeen muistan niin 70€ tilauksissa ei ole postikuluja.

• softia 5v

ok no tilaan ton

• softia5v

millä vireillä tosta sais sellasen semisnipan jolla osuis ihmiseen viel 60-80m matkalta? mielellään osat suomesta ja hinta kaikille osille n.200€. Ps ostan ton g&g spr version.

• 5+19=23

No se riippuu ihan mitä osaatntehä. Mut tää nyt nämä DIY:t niin menee aika hyvin:
      Sorbo, regrease, shim, IER-hop, EM-nub, LRB, wash bb's ja joku hyvä tarkkuuspiippu, vaikka madbull tai prome. Ja sitten yli .36g kuulia, jos hyvin tehty IER-hoppi niin m150 riittää helposti lennättämään .43g kuulia.

• softia 5v

linkit?

• 18+7=24

Ei? Ootko kuullut sellaisesta kuin google? Sitä kannattaa harjoitella käyttämään.18 7=24

• Softia5v

Minkä pitunen piippu tohon menee?

• 13+15=27

KVG. Lukee myös gunfiren sivulla. Et ole enää rintaruokinnassa...

• Softia5v

Kuin pitkä piippu tos on?

• Sorii

Hups

• Softia 5v

• offerer
        Softia 5v kirjoitti:

http://www.tradesoft.fi/product/227/madbull-black-python-ver-ii-603mm-m16a2-509mm käyks toi?/onks toi hyvä?

Mun eräällä kaverilla olis semitarkkari myynnissä, mecha kokonaan uusittu ja kaikki priimakamaa. Kasattu eri osista, mutta viimeistelty hienosti. Osissa mm. G&P, G&G, Magpul, Gemtech.. kaikenlaista löytyy. HP 300€. Sain lainapyssyksi tänään ja ai että kun tuli tiputuksia. Pyssy on siis SPR mallinen, rissejä lyhennetty ja änkkä suoraan siinä rissien lopussa. 3-9x40 kiikari, grippi, bipodit ja vaimennin. Suosittelen :)

• Softia 5v

Kuin paljon maksais? Missä se sun kaveri asuu? Kuvia aseesta?

• Softia 5v

Siis kaikki tulis mukaa ja 300€? ostan jos voi odottaa Heinäkuuhun

• Softia 5v

Vastaa?

• Softia 5v

Ainii ja mikä merkki?

• Softia 5v

Voisitko vastaa kiitos?

• softia 5v

no jos hän ei vastaa niin voiko joku sanoo onks noil spr ja normaalil mitää muut eroo ku miltä näyttää? vaikutusta kantomatkaan, tarkkuteen yms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe