9.5.2014 astuvat voimaan uudet säädökset, jo yhden kilometrin ylinopeudesta voidaan sakottaa.
Muutama muukin asia on hyvä tietää, tässä linkki jossa asiat englanniksi tai espanjaksi
http://legal4spain.com/blog/
Uusia sääntöjä liikenteeseen, ei enää ylinopeutta
6
188
Vastaukset
- Hanaa...
Mutta jos vetää 200km/h peltipoliisiin,fin kilpisellä autolla,ei sakko ikinä löydä härmään!
- bolicheroko
Bolichero, sä et ole bolichero. Muuten tajuaisit, ettei näiden virallisten sääntöjen muuttuminen muuta yhtään mitään, kaikkein vähiten policia localin tai guardia civilin kiinnostusta ylinopeuksiin. Turha syödä kynsiään hermostuneena. =)
- 8p:n kortti
Sakon perille löytämistä tehostetaan javaltio on kiristänyt valvontaa joka sektorilla joten miksi ei tässäkin?
- jalankulkija
Onko siellä Espanjassa säädös, että autoilijan on aina annettava tietä jalankulkijalle? Se kiinnitti huomiota, kun siellä käväisin, Ihmettelin, että onpa ystävällisiä autoilijoita.
- 8p:n kortti
On. Sama säädös on Suomessakin, mutta kukaan ei sitä noudata.
8p:n kortti kirjoitti:
On. Sama säädös on Suomessakin, mutta kukaan ei sitä noudata.
On sääntöjä ja sääntöjä.Kymmenkuntana kesälomana olen iltaa istunut,milloin enemmän ,milloin vähemmän,kahvilassa jonka kulmalla on T risteys ja pakollinen pysähtyminen,merkki. Yhtään kertaa en ole nähnyt moottorikäyttöisen laitteen pysätyvän merkille,ellei risteävä liikenne pakota.Jos ketään ei tule,niin AINA pysähtymättä sekaan.Sama säädös on suomessakin.... Tämä aurinkorannikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909