Kummassa aseessa on paremmat sisä-osat koska minulle on sama onko metalli vai kuiturunkoinen. Johtuuko gp kallis hinta siitä että siinä on metallirunko vai jostakin muusta? Tässä on linkit
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_AG_63.html Ja
Gp. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GPXXX.html
KA colt m4a1 vs gp m4a1
12
77
Vastaukset
- Jokuvaa...
Minulla KA:n M4A1 kuiturunko hyvä ase ei ole pettäny kertaakaan mahtava ase suosittelen
- jokutoinen
pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.
- SOFTER77
jokutoinen kirjoitti:
pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.
kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1
- oSta äLä VliTa
SOFTER77 kirjoitti:
kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1
Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom
- kusuja
oSta äLä VliTa kirjoitti:
oon kuuullu et geepees on huonot sisä osat pitääköpaikkansa
- SOFTER77
oSta äLä VliTa kirjoitti:
"Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!. - SOFTER77
SOFTER77 kirjoitti:
kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!."Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
ps. sori aikasemmast kirjotus virheest. - Jokuvaa...
SOFTER77 kirjoitti:
kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.Tokyo Marui on paska
1. Liian kallis
2. Täyttä kuraa - SOFTER77
Jokuvaa... kirjoitti:
Tokyo Marui on paska
1. Liian kallis
2. Täyttä kuraaTokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa
- Äläitkerumalapsi
SOFTER77 kirjoitti:
Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa
Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!
- call me a spaceman
Äläitkerumalapsi kirjoitti:
Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!
Marui on vanhentunut. Sinkkivalurattaat, 6mm boksi, alitehonen moottori.. ja hinta. Käytettynä maruin pyssyjen hinnat liikkuu alle satkun luokassa.
No jos noista 2 pitääpi päättää niin G&P. Jos meinaat talvellakin käyttää niin silloin tua metalirunko on täydellinen. Kuiturunko on melkein sama kuin muovirunko pakkasella. Yks kolhu niin saattaa jo haljeta. Nua sisäosat G&P vähän vaihtelee joihinki joutuu vaihtaa ja joihinkin ei tarvi pitkään aikaan vaihtaa.
Hintaan vaikuttaa taasen työ tunnit ja viimeistely. G&P aseet monesti paremmin viimeisteltyjä kuin KA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039