KA colt m4a1 vs gp m4a1

5+7=12

12

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaa...

Minulla KA:n M4A1 kuiturunko hyvä ase ei ole pettäny kertaakaan mahtava ase suosittelen

• jokutoinen

pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.

• SOFTER77
        jokutoinen kirjoitti:

pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.

kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1

• oSta äLä VliTa
        SOFTER77 kirjoitti:

kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1

Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom

• kusuja
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

oon kuuullu et geepees on huonot sisä osat pitääköpaikkansa

• SOFTER77
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

"Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.

• SOFTER77
        SOFTER77 kirjoitti:

kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.

kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.

• Jokuvaa...
        SOFTER77 kirjoitti:

kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.

Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa

• SOFTER77
        Jokuvaa... kirjoitti:

Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa

Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa

• Äläitkerumalapsi
        SOFTER77 kirjoitti:

Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa

Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!

• call me a spaceman
        Äläitkerumalapsi kirjoitti:

Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!

Marui on vanhentunut. Sinkkivalurattaat, 6mm boksi, alitehonen moottori.. ja hinta. Käytettynä maruin pyssyjen hinnat liikkuu alle satkun luokassa.

• No jos noista 2 pitääpi päättää niin G&P. Jos meinaat talvellakin käyttää niin silloin tua metalirunko on täydellinen. Kuiturunko on melkein sama kuin muovirunko pakkasella. Yks kolhu niin saattaa jo haljeta. Nua sisäosat G&P vähän vaihtelee joihinki joutuu vaihtaa ja joihinkin ei tarvi pitkään aikaan vaihtaa.
      Hintaan vaikuttaa taasen työ tunnit ja viimeistely. G&P aseet monesti paremmin viimeisteltyjä kuin KA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe