Meitä on syksyllä lähdössä kaksi perhettä Mallorcalle Santa Ponsaan,omatoimimatkalle ja mietittiin millä olisi helpoin mennä kentältä hotellille.Minkä hintaisia taksit mahtaa olla 10 hengen porukalta? löysin myös resorthoppa nimisen firman miltä kyydityksiä voisi ajatella,onko kellään kokemusta toimivuudesta? poispäin voisi ajatella bussia koska lento lähtee vasta illalla mutta perillä ollaan myös illalla ja lasten kannalta olisi mukavampi päästä hotellille nopeammin...
Lentokentältä-Santa Ponsaan-isompi porukka,millä kannattaa mennä
3
190
Vastaukset
- hoppahoppa
Resorthoppa on ok.ja varmasti halvempi kuin taksit kentältä.
Nettiin vain varaus, ja ovat kentällä nimikyltin kanssa odottamassa, jos toimisto on kiinni.
Varaa nyt ihmeessä paluukuljetuskin, saattaa vaikuttaa kokonaishintaan ! - saimi1
kiitos kommentistasi,pitää katsoa sitä paluuta,helpompihan se olisi lasten ja laukkujen kanssa paluukin niin järjestää :)
- Asiaatutkinut14
Resorthoppa kuljettaa päätepaikkakunnalle, varmasitikin myös hotellille. ShuttleDirect sivustolla voit syöttää suoraan hotellin ja pääset varmasti ovelle asti. Itse juuri varanneena, 28 eur kahdelta hengeltä meno-paluu. Olen kuullut, että taksi voi olla parhaimmassa tapauksessa 90 eur suuntaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725