Elikkäs, oon katellu näitä m16:sii ja kaks varteen otettavaa vaihtoehtoo on tullu vastaan eli lonexin m16a3 tai sit g&g m16a3 niin kumpi mahtaa olla perempi, mielellään joltain kokemuksen pohjalta nää kommentit sitten !
tässä nää linkit:
http://www.tradesoft.fi/product/1559/lonex-m16a3-taysmetallinen-l16-a3-20
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR_16S_A3.html
Kumpi ase?
6
56
Vastaukset
- VeksuAirsoft
En osaa sanoa mutta ehkä Lonex oisi parempi.
Ehdottomasti G&G. Luotettavampi ja varmempi tua G&G on.
- 14+6=19
Nununueiiii....! Lonexit todella päteviä pyssyjä suoraan laatikosta, ja pienillä tuunauksilla saa erinomaisen aseen. Pyssy kasattu maailmalla erittäin hyvästä laadusta tunnetun valmistajan, Lonexin osista. Itse en miettisi kahdesti, vaan ottaisin Lonexin. Siihen perusmodit ja Prome 6.03, A2, fetti, 11.1v ja 13:1 ja eikun metsään!
- m16
tuohonhan on jo aika läjä vahvistettuja osia pistetty sisälle, ainakin milgearin mukaan ja lonexin osathan ovat kyllä aika laadukkaita tai ainakin laadukkaina pidetty...
- m16
Sanottakoon vielä että olen itse todennut tuon G&G todella hyväksi merkiksi, itsellä gr16 light carbine ollut käytössä 4 vuotta ja yhdesti käynyt muutaman kympin huollossa
- Jokuvaa...
m16 kirjoitti:
Sanottakoon vielä että olen itse todennut tuon G&G todella hyväksi merkiksi, itsellä gr16 light carbine ollut käytössä 4 vuotta ja yhdesti käynyt muutaman kympin huollossa
Itse ottaisin Lonexin, koska tämä merkki on hyvin tunnettu viriosista mutta onhan tuo g&g myös hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039