Juu elikkäs... :DD mulla on tommonen ongelma ollut jo kauan. Lapsena mua inhotti pelkästään pyyheliinat kun kävi paskalla. Tuossa puolisen vuotta sitten olin ihan alasti paskalla. Nyt otan pelkästään pyyhkeet pois, mutta mua silti inhottaa, että pyykkejä on esim. lattialla tai sänky on petaamatta. Pahin koetus mulle tulee intissä, kun siellä joutuu paskantamaan paksut kamppeet päällä johki helvetin jorpakkoon, varsinkin talvella. Vai liikkuuko siellä mukana joku ulkohuussi tai vastaava? Silti se on inhottavaa todella paksut vaatteet päällä. En tajua tätä. Mulla vaan on tällanen ongelma. Olenko sairas vai onko muilla tällasia hulluja juttuja? :D Ja en oikeen tiiä kuuluuko tää ees tälle palstalle mutta aivan sama.
Vaatteet, pyykit, pyyheliinat jne. inhottavat paskalla käyntiä
inhotuspaketti564389
1
188
Vastaukset
- jhvhjhv
Hullu sä olet !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764