Aattelin tehä tämmösen keskustelun airsoft "taktiikoista" itseni, ja muiden avuksi. Kelasin, et kaikki voi kirjottaa omat hyväksi todetut taktiikkansa joista voi olla hyötyä sitten muillekkin tulevan kesän peleissä :) HUOM! Provoille ja trolleille exit only!
Airsoft taktiikoita
18
100
Vastaukset
- :)))))
VanhaKunnonKunnonVanha väijy
- sneakkeri
sneakkkaan sillee ninjasti sivusta ja sit ku oon päässy taakse tai sivulle ni pumpumpum.
- Sneakysnake
Kiitti vastauksista! Viestit saa olla myös pidempiä ja yksityiskohtasempia, lisää vaan!
- Judila
Pitkä päätyyn ja sieltä niin kuvio pyörimään ja sitten viivalle ja hirvee pommi ylimummoon. Siinä miun taktiikka
- SneakySnake
Ok, viel lisää!
- M4nne
itse Kiertelen kentän sivurajoista toiseen päätyyn vihollisten taakse
- SneakySnake
Kiitti, laittakaa kuitenkin vähän yksityiskohtasempaa ja pidempää viestiä sekä vähä jotain muutaki ku "kierrä taakse ja ammu kaikki" kun kaikella kunnioituksella mun vaan on kovin vaikee uskoo sen olevan ainoo hyvä softi taktiikka :). Lisää vaan!
- 4+8=11
Noku noku ei softis oo taktiikoita oikeen. Kaikki pelaa erilaisessa ympäristössä eri roolia ja omalla tavallaa. Mut jos ny jotain haluut ni yleensä noit pienimpii skidei saa sellatti alas, että jos olet suojan takana johon joku tähtää koko ajan niin nouse nopeasti, ja ruiskase pari kuulaa ja mene taas suojaan. Tätä pari kertaa nopealla temmolla ja hieman paikkaa vaihtaen ja pian se tähtäävä naski menee suojaan ja sitten pidät piikillä ja kun nousee niin tiputat ne näpäkällä sarjalla [vaatii 30rps ;)]
- SneakySnake
Vihdoinki kunnon viesti, lisää!
Mahtaakos ketjun aloittaja tietää mitä tua "taktiikka" tarkoittaa? Näitäkin ketjuja on varmaan 5 kappaletta tullu vuoden aikana.
Taktikoinnissa tarvitaan enemmän kuin YKSI henkilö että sitä voi kutsua taktikoinniksi. Enemmänkin peli tapaa/tyyliä tarkoitat.- SneakySnake
Tiedän kyllä, sori jos olin epäselvä. Tottakai taktiikka on tapahtuu ryhmässä ja vaikka snapshottaus on vaan pelityyli :))
- softaaja 24
SneakySnake kirjoitti:
Tiedän kyllä, sori jos olin epäselvä. Tottakai taktiikka on tapahtuu ryhmässä ja vaikka snapshottaus on vaan pelityyli :))
Pienillä kentillä eeppinen puskacämäys on aika ok. Porukkaa vastaan vaan niin pitkälle kun piilossa pääsee, ja kaikki väijymään pienten kuusten alle.=]
Toki ei isoissa peleissä käy - SneakySnake
softaaja 24 kirjoitti:
Pienillä kentillä eeppinen puskacämäys on aika ok. Porukkaa vastaan vaan niin pitkälle kun piilossa pääsee, ja kaikki väijymään pienten kuusten alle.=]
Toki ei isoissa peleissä käyKiitti, lisää vaan!
- SETOIMII!
Metsäpeleissä on kivaa kierrellä kavereiden kaa puskissa
- SneakySnake
Jepsis jepulis, more!
- parastaktiikka
SneakySnake kirjoitti:
Jepsis jepulis, more!
Ramboon snipulla ja quickscopetan kaikkiii päähän. Sit mä saan moabin kaikki vihut kuolee ja mä voitan
- SneakySnake
parastaktiikka kirjoitti:
Ramboon snipulla ja quickscopetan kaikkiii päähän. Sit mä saan moabin kaikki vihut kuolee ja mä voitan
A) Rambo on yliarvostettu SPLATTER PÖKÄLE.
B) Airsoft, EI Call of duty MW3.
C) Juuri se että sun kaltaset retut käyttää sanoja "kuolla" tai. "tappaa" aiheuttaa ihmisten epäluulot.
Lisää vastauksia! - kakdja
SneakySnake kirjoitti:
A) Rambo on yliarvostettu SPLATTER PÖKÄLE.
B) Airsoft, EI Call of duty MW3.
C) Juuri se että sun kaltaset retut käyttää sanoja "kuolla" tai. "tappaa" aiheuttaa ihmisten epäluulot.
Lisää vastauksia!Miten voi langeta noin ilmiselvään trolliin. Huomaa taas lihan kypsyyden kertomattaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039