Edellytän, että puolueen johdon ja/tai puolueohjelman tulee ilmaista yksiselitteisesti, että
(1) he eivät tue EU:n ja USA:n Venäjä-pakotteita ja tunnustavat Krimin osaksi Venäjää,
(2) he edistävät Suomen irtaantumista eurosta, EU:sta ja Nato-kumppanuudesta, myös silloin jos Ruotsi liittyisi Natoon,
(3) he näkevät prioriteetiksi kehittää ja edistää Suomen lähentymistä Euraasian Unionin kanssa,
(4) puolue on vero- ja työvoimapoliitikassaan erityisen solidaarisia meitä köyhiä ja työttömiä kohtaan.
(5) puolue ei hyväksy homoseksuaalisessa moraalisessa häiriössä eläviä ihmisiä ehdokkaikseen. Homouden moraalittomuuden ja syntisyyden lisäksi on kansainvälispoliittinen näkökohta: homot ehdokkaina ilmeisesti lamaannuttaisi puolueen kyvyn kritiikkiin Brysselin ja Washingtonin härskiä poliittisideologista toimintaa vastaan, jota nämä ovat harjoittaneet mm. Venäjää ja Venäjän ortodoksista kirkkoa vastaan. Niin Suomessa mikään puolue ei ole sanoutunut irti USA:n ulkoministeriön propagandaohjelmasta: kristilliset eivät, koska he ovat aina kuuliaisia Washingtonille, perussuomalaiset eivät koska heillä on salainen liittosopimus USA:n kanssa sekä muut puolueet eivät em. syiden lisäksi siitä syystä, että puolueiden omat homot tekevät puoluejohdon kyvyttömäksi.
(6) puolue vaatii valtiokirkkojärjestelmän täydellistä päättämistä siten, että evankelisluterilainen ja Suomen ortodoksinen kirkko kustantakoon itse ilman mitään valtionavustuksia rakennuksensa ja hautausmaansa ym., mutta sitä vastoin valtion ja kuntien tulisi vapauttaa hautausmaat luterilaisen "kirkon" monopolista kunnalliseksi tehtäväksi.
(7) puolue vaatii venäjän kielen vahvistamista ruotsinkielen kanssa yhdenveroiseen asemaan.
(8) puolue ei hyväksy mitään "karjalanpalauttajien" kaltaisia ehdokkaikseen, vaan tahtoo valtiollisesti vaikuttaa tuollaisten yhteisöjen lakkautuksen Suomessa.
(9) tukee energiayhteistyön tiivistämistä Venäjän kanssa ja näin antaa Suomelle maksimaalisen hyödyn erinomaisesta maantieteellisestä sijainnista.
En ole löytänyt tätä puoluetta, vaan toistaiseksi olen nähnyt vain, että orjat äänestävät huijareita, jotta huijarit saavat yhä huijata. Niin en voi äänestää edelleenkään.
Mikä olisi sopiva suomalainen puolue äänestää?
Niin_no2
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764