Ruostesuojaus Pääkaupunkiseudulla

Rusty

Missä pääkaupunkiseudulla saa asiallisen ja edullisen ruostesuojauksen henkilöautoon?

Paljon se saisi maksaa? Veikkaisin että hinnoissa voi olla isojakin eroja.

8

10908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MjT

harkita tarkkaan. Halpa ei todennäköisesti ole laadukas. Kannattaa vähintäänkin varmistua, että liike on AREKL:in jäsen (http://www.arekl.info/).
      Omaa kokemusta Stop-Rust Oy:stä, en suosittele.

• ikn

Saabini vm. 90 suojattiin ko. liikkeessä (480€). Pyysin katsastusmiestä tarkistamaan suojauksen, onko kunnolla tehty ja hän sanoi, että on. Auton iästä johtuen katsastukseen meni lähes puolituntia eikä huomauttamista ollut. Jos et suosittele, kerro edes miksi.

• Harakiri

Mulla on Helsingin Stop Rust Oystä hyvä kokemus. Samoin katsastuksessa ja huollossa sanoivat, että asialliselta näyttää siellä tehty massaus. Samoin palvelu oli ko. liikkeessä hyvää. Hintataso keskitasoa, halvempiakin firmoja löytyy mutta löytyykö yhtä hyviä?

• täyssuojaus

Ns. täyssuojaus noin 400 euroa.

• Vantaa

Tuplasuojaus Varistossa (Tuff Kote Dinol) oli ihan asiallinen. Ei tosin mikään halpa.

• paikkansa

Oli hintavammasta päästä mutta tilat (=puitteet) olivat tosi asialliset kuten myös työn jälki.

• hyvä

Suojautin Volvo Amazonin siellä vuosia sitten. Katsastuksessa muistavat aina kehua ja kysellä missä on tehty. Huolellista jälkeä!

• Nimetön

hyvä meininki hintalaatu kohdallaan,käytin mussea-05.huhtikuussa -08 suojaukseessa, kaikki ok.2kertaa kävin erityövaiheet katsastamassa.tavara on vtt. testaama 2007 ja kaikki standardit täyttyi.ei mitään valittamista. suosittelen -- tämä ei ole maksettu juttu.t. asiakas

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31