airsoft m4

m4a1

Kysyisin vaa mielipidettä mikä firma valmistaa parhaat,luotettavimmat,kestävimmät M4- airsoft aseet? Mielellään metallirunkoisia ja kuulan lähtönopeus minimissään 100m/s. Ehdotuksia??

4

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inokatsu ja systema kaikkein parhaimmat sitten on King arms, G&P, Lonex ja VFC ainaskin.

• ranger1

Myös CAA valmistaa hyviä "erikoismalleja". Lähötkii ~120ms. Pro airsoftis 175€ ja jossaa ulkomail hinnat nousee aina yli 300€. Ite opn ollu tyytyväinen. Tosin aseen etukahva on niin pieni että siihen käy pelkkä craneakku eikä sitä tai laturia tule pakkauksessa mukana.

• m4ies

Kannattaa ostaa dboys ja vaihtaa osat.
        Runko on terästä, aivan mahtava, mutta osat ovat paskoja. Kun vaihdatat osat on sinulla hallussa täydellinen paketti ;)

• koiuus
        m4ies kirjoitti:

Kannattaa ostaa dboys ja vaihtaa osat.
        Runko on terästä, aivan mahtava, mutta osat ovat paskoja. Kun vaihdatat osat on sinulla hallussa täydellinen paketti ;)

runko on sinkkivalua* ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe