Elikkäs olen ajatellut tota A&K SR25K ekaks trk:kivääriks. Päädyin siihen siks että se on sähkökäyttöinen ja pystyy ampumaan sarjatulta (lähitaistelutilanteita varten) mutta on silti tarkkuuskivääri. Ja ajattelin kysyä että onko siinä kiskot äänenvaimentimelle? Ja jos olette erimieltä aseesta niin ehdottakaa jotakin muuta hinta alle 250€ ja ehdottomast sähkö ja en halua mitään Dragunovii. Mielellään aseessa olisi myös kiskot lisälaitteille. Jos esim Tarkk'ampuja pystyisi vastaamaan tai kukaan kenellä on kyseinen "ase" tai tietää "xnaippereista" mitään niin kertokaa. Oon 12 vuotias ja olen harrastanut airsoftia ~4 vuotta ja tällä hetkellä en osaa vielä virittää aseita :'(. Itselläni on jo CAA M451 ja joku kiina Ak47 ja viel joku vemppu pistooli minkä sain kaverilt 5€;). Eli viestii tulemaa
A&K SR25K
6
81
Vastaukset
Kiskot äänenvaimentimelle ööö?? Kierteet kyllä löytyy. Sähkiksissä äänenvaimentimella ei tee mitään. Tuolla 250€ budjetilla ei edes kannata haaveilla DMR... A&K versio vaatisi uudet sisukset ja trkpiipun että siitä saisi edes tarkan. Vakiona tuolla ei oikeestaan tee mitään.
- ....
Oon ittekki hankkimas dmr, ja kysyisin kummasta sais 700€ tarkemman ja kantaman siihe 80m-100m paikkeille. G&G sr25 vai a&k sr25?
- ....
Ja mitä virejä sisään? Ja mitä osii ekaks, koska aion virittää tota sitämukaa kun tulee rahaa?
.... kirjoitti:
Ja mitä virejä sisään? Ja mitä osii ekaks, koska aion virittää tota sitämukaa kun tulee rahaa?
Tarkkuuden saa aikaslailla samaks. Se riippuu aina siitä mitä sisuksia laittaa mutta ulkoinen kestävyys on G&G parempi.
- 10+10=20
No 700e saat jo ihan täydellisen aseen. Tosin toi 80-100m tarvii sen LRB, IER, EM, consistent, M130, .043g pestyt kuulat. Eli PALJON osaamista ja tietoitta, mutta todellakin ei mikään mahoton homma mikäli tajuat toimintaperiaatteen ja jokainen ylläoleva termi on sinulle tuttu. Jossei niin voi voi, netistä löytyy lisää apuja tai sitten maksa ihan zaatanasti että joku koittaa sen väkertää sulle.
- ranger1
Sori toi "kiskot äänenvaimentimelle" ja jos äänenvaimentimel ei tee mitää ni en sitte osta "änärii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039