kertoo Ilkan verkkosivut:
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/kauhajoen-sivistysjohtaja-hakee-sieviin-1.1615258
Kylien miehet, nyt on ruvettava kokoamaan lähetystöä. Tiedätte kyllä miksi!
Kauhajoen sivistysjohtaja haluaa kunnanjohtajaksi,
7
880
Vastaukset
- Nappokömö
Sivistysjohtaja ei ole tehnyt muuta kuin virkavirheitä.Hänet olisi jo pitänyt erottaa.Esittelee asioita,jotka ovat talouden tasapainotusohjelman vastaisia.Ohjelma on valtuustoin hyväksymä ja sitä pitää kaikkien noudattaa.
Jo kaksi kertaa on hallitus joutunut ottamaan siv lautakunnan päätökset itselleen päätettäviksi.Jo kaksi kertaa siv lautakunta on joutunut perumaan tehtyjä päätöksiään.Sivistysjohtaja ja sivistyslautakunta täysin pihalla todellisuudesta.
Kaupunginhallitus nopeasti töihin. - nuppikumi
Mutta eikös sivistyslautakunta saanut aikaan säästöjä muidenkin edestä? Sivistysjohtaja vaikuttaa mielestäni kyllä erittäin pätevältä. Toki Kauhajoella on aivan ennenkuulumatonta esittää uusia, nykypäivän ajatuksia. Kummallista on, että hallitus on ottanut asiantuntijatahon tekemät päätökset päätettävikseen. Talouden tasapainottamisohjelman pilkuntarkkaa noudattamista tunnutaan seurattavan ainoastaan sivistyksen osalta. Ja kyllähän suunnitelmiin kannattaa tehdä muutoksia jos ne vievät asioita oikeaan suuntaan.
- Perkeles
Minä en sen kyseisen henkilön pätevyydestä osaa mitään sanoa. Ehkä onkin pätevä mutta ainakin paskantärkeä luulee olevansa. Se ei vissiin oo Kauhajoelta alunperin ollu kotosin ku ei tiedä mitä paskantärkeilystä täälä seuraa. Ei paljo kummarrella!
Itse haluaisin Suomen diktaattoriksi. Jos olisin diktaattori niin lopettaisin Kauhajoki-lehden, kieltäisin kepun ja korvaisin Kauhajoen vesijohtoveden sian virtsalla.
- EIkepu
Jos kauhajoelle kerrankin saadaan ihminen, joka on ihminen ja on kouluasioissa oppilaiden puolella, niin se savustetaan ulos. Täällä kaikkien pitäisi kumarrella Hautalaa ym kepulaisia. Se on se hyvä veli järjestelmä joka täällä velloo ja pahoin.
- Anonyymi
Kyllä nappokömö osaa
- Anonyymi
Hiukan yli 10 vuotta meni syvällisen "nappokömö" -vastauksen miettimiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725