Kaikki tietävät kuka on tällä hetkellä kiistatta leijonien ja koko kisojen kuumin nimi. Rinne on pitkälti ainoa syy Suomen menestykseen ja hän pelastaa leijonien kasvot pelistä toiseen. Jos Peksi jatkaa samaa rataa, ei ole todellakaan epärealistista puhua kullasta. Mahdollisuus on pieni, mutta ei olematon ja minusta leijonat todistivat sen tänään. Joukkue ei ole yksilötaidoltaan kova muuta kuin maalivahdin osalta, mutta joukkueen hitsautuessa yhteen kaikki metallin värit ovat saavutettavissa.
Olemme kaikki Erkalle ja kavereille anteeksipyynnön velkaa. Epäilimme omiamme ja jopa minä suhtauduin skeptisesti leijoniin. Parantamisen varaa tietenkin on, mutta en olisi koskaa uskonut joukkueen pääsevän noin pitkälle.
Tuokaa pojat mitalit kotiin!!!
Suomen kuumin
K@l€rv0 Kumm0l@
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764