Kommentoikaa artin aihe, tapahtumat lyhyesti. Paras aihe voittaa ja teen/piirrän sen. Aihe voi/suositellaan olla humoristinen.
Suolistolaisten art.
19
<50
Vastaukset
motari ajaa ylipientä autoo sillee et oli alottanu vieroituksen viikko site
Ps ookko kattonu nelos kauttaHmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
Ja kyllä olen.rainbowdash120 kirjoitti:
Hmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
Ja kyllä olen.no sitte taustalle me lentämään kiekkoilija pelaa jääkiekkoa sateenkaaren päällä kurpizza kivastelee syyttäjän ja tortski vai kuka se ny olikaa nii palvoo putinia
Ps nosepähyvä
Piirrä itsesi, minut, VeH ja Kurpizza pelaamassa korttia, kortteina toimii meidän tuplatunnuksemme... VeHin olkapäällä istuu papukaija 'hyasinttiara'...
kurpizza kirjoitti:
Minulla ei ole tuplatunnuksia.
Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...
kurpizza kirjoitti:
Minulla ei ole tuplatunnuksia.
Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;
"Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"israelin-tukija kirjoitti:
Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;
"Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"Ei vaan: Voi hitto soikoon, hävisin puolet rahoistani ja Nettikummitus vei loput.
Assassin// Ei ole... En minä ehtisi ja lapsena nyt... nooh. Siitä ei puhuta...assassin kirjoitti:
Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...
ei minullakaan ole
Ps vai onkorainbowdash120 kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea hmm.
Lisään edelliseen; VeHillä on salapoliisin välineitä lähellään...
Ryhmäkuva suolistolaisista kaikki tekemässä sitä omaa juttuaan.
israelin-tukija kirjoitti:
Ja taustalle omgililainen vakoilemaan mielenkiintoista tilannetta...
Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?
kiekkoilija94 kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?
Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.
rainbowdash120 kirjoitti:
Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.
Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.
- suwastikantti
kiekkoilija94 kirjoitti:
Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.
Suwastikantti on heittelemässä lautasia... (tt) prepperiä kohti Ja et ja it voisivat olla siamilaiset kaksoset
- uks huuppa
mutta miltä vitunpaska näyttäisi? muilla onkin jo luonteensa perusteella ulkonäkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899