Hiphei, kohta koittaa taas Turkin matka. Onkos muita lähdössä 30.10. Deturin määrittelemättömälle?
Alanya 30.10. Ketä lähdössä?
11
786
Vastaukset
- Jeppejee
Lähdössä ollaan, mutta mulla ostettuna vaan lennot
- Alanyaan lähdössä
Sama täällä eli 30.10. Deturin matkalla olen Alanyan suuntaan lähdössä, mutta otin vain pelkät lennot :)
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä. - Kiinnostunut
Alanyaan lähdössä kirjoitti:
Sama täällä eli 30.10. Deturin matkalla olen Alanyan suuntaan lähdössä, mutta otin vain pelkät lennot :)
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä.Missä meinaat majailla siellä??Onko helppo saada hotellimajoitus paikanpäältä?
- teija
Alanyaan lähdössä kirjoitti:
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä.mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
- Alanyaan lähdössä
teija kirjoitti:
mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
Ihan vain hengailemaan olen lähdössä. Siellä joku kyllä innokkaasti mua jo odottelee :) kun kesä tuli vietettyä Alanyassa.
Olisi kyllä kiva tavata. Laita vaikka meiliä, niin voidaan sopia tarkemmin: tarupii@hotmail.com - Alanyaan lähdössä
teija kirjoitti:
mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
...toivottavasti Teija luet vielä tän viestin, kun ensin oli kiireitä, etten kerennyt vastailemaan ja nyt viimeisimmin kone reistaili, eikä suostunut lähettämään tätä viestiä.
Ja muillekkin Alanyan matkailijoille (varsinkin 30.10. lähtijöille) - saa laittaa meiliä.
- Heidi
Meitä on kolme kakskakkosta lähdössä, tyttöporukalla lomalle 30.10 deturin määrittelemättömällä. Oletko yksin matkalle lähdössä? :)
- alanyaan
kaverin kanssa ollaan menossa. 2 viikkoa kohta enää..
- heidi
alanyaan kirjoitti:
kaverin kanssa ollaan menossa. 2 viikkoa kohta enää..
niin oliko teilläkin määrittelemätön majoitus? Detur lykkää melkein kaikki Anforaan tai Carinaan määrittelemättömällä tulevat ;)
- alanyaan
heidi kirjoitti:
niin oliko teilläkin määrittelemätön majoitus? Detur lykkää melkein kaikki Anforaan tai Carinaan määrittelemättömällä tulevat ;)
määrittelemätön on. En tiedä noista hotelleista. Kesällä olin Alanyassa Deturin määrittelemättömällä ja oltiin My Dreams huoneistohotellissa. Ainakin osa saman lennon porukasta meni Irikseen joten kyllä he muitakin hotelleja käyttää.
- bitch
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738