Vastaus:
Pikku kakkonen
hoohhoohohhoohohhoooooohhohhoohohoho kiva naureskella persujen apinalauman kustannuksella hhoohohohohohohoooooohohohhohohoohhoohhohoo
Arvatkaa mikä on persujen mieliohjelma?
11
57
Vastaukset
- TästäOnKysymys
Miksi majava persu imee pas.kaa?
-Koska hän on eläimiä nus.siva aivokuollut hint.ti.- tuntuu hyvältä
Päässyt siis persujen kakkospuolelle ja näköjään myös ykköspuolelle. Ja persut tykkää kuten persuasiantuntijan lausunnosta voi päätellä. Persujen toiminnassahan on juuri homoista kysymys kuten hän toteaa.
- miksi persu
raiskaa
- Persu persua persuun
Ei kai kukaan täysjärkinen nainen ryhdy seksiin persun kanssa. Siksi viihtyvät poikaporukassa. Persut: " Ei me olla homoja, me vaan nusastaan toisiamme".
Homous on luonnollinen asia persut! Miksi se pitää kieltää! - minäkin katson
Persun lemppariohjelma on myös Ketä tänään vihattaisiin
- anuspöristin persu
kuuminta hottia on nyt anuspöristin
- tilaa toimistosta
Pöristin rentouttaa mukavasti ja pitää suoliston massan pehmeänä !!!
- puskamölypersu
Pallipesis puulastalla kuuluu myös kesän peruSSleikkeihin ja tietysti vain poikain kesken??
- apina.persu
Milloin majava.persusta tulee aikuinen??
Vastaus:
Silloin kun pikku kakkonen vaihtuu isoon kolmoseen!!!
Ja sitähän saadaan odotella....
hiihhaaahooohiihaaaaa ja mikä on niin tyhmä että saa apinalaumankin raikuviin nauruihin.... hiihaahhhhahhhahhaoohhoo ... no vielä tyhmempi majava hiihhhehhhehhoohhoo - Iloinen maksaja ps
K: Mitä elokuvaa persut katsovat, sen jälkeen kun ovat jäsenmaksunsa puolueelle maksaneet?
V: Soinin viemää - Timo Seteliselkä
"Minua ei painosteta, tää on mun puolue!"
isä timo
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-ottaa-etaisyytta-puolueen-torttoilijoihin/3139728
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919