Loma ja mökkikausi lähestyy. Tummansiniset farkut, sukat, kengät ja T paita tulee olemaan uimapukuni tänäkin vuonna. Eikä mitään lyhyttä pulahdusta, vaan uimaan, vilvoittelemaan rantaveteen, taas uimaan, ehkä löhöilemään uimapatjalle märissä vaatteissa jne. Rannan siivousta jossa voi vähän likaantua, joka ei haittaa kun pääsee pesulle.
Märät vaatteet tuntuvat ja näyttävä kiihottavilta, varsinkin jos niitä pääsee samalla sotkemaan! :-)
vaatteet päällä uimaan!
26
1987
Vastaukset
- Kesätyttö
Kausi jo avattu viikonloppuna puolivahingossa ;)
Menin perjantaina suoraan töistä kaverin mökille. Siellä hän oli rannassa tyhjentämässä venettä. Lähdin rannalle katsomaan. Päällä oli toppi, rintsikat, pikkuhousut, hame ja jalassa avokkaat. Rannassa oli sellainen loiva kallio ja menin siihen istumaan. En tiedä mitä tein mutta luisuin siitä järveen. Seisoin sitten vedessä mahan asti. Yritin päästä ylös mutta kallio oli niin liukas. Vesi oli vielä yllättävän lämmin joten ajattelin että uin laiturille mikä oli noin 30m päästä. Oli yllättävän rankka uida korkokengät jalassa sen matkan. Kun pääsin laiturille kaveri tuli vastaan ja kysyi miten meni. Sanoi että hyvin hän tässä menee. Vesi oli 21 astetta joten olin muutama minuuttia vielä vedessä. Kun tulin ylös kaveri oli hakenut pyyhkeen. Menon sitten rantasaunaan vaihtamaan vaatteita kun laukku oli siellä ja ripustin märät vaatteet saunaan. Märät korkokengät jouduin laittamaan jalkaan koska toiset kengät oli autossa. Pidin korkokengät jalassa sitten koko illan kun istuimme terassilla. Ajattelin että ne vähän venyisi ja muotoilisi kun ne kerran ovat ihan märät. Lauantain kun kokeilin niitä ne tuntuivat tosi hyviltä. Ei mitään jälkiä uinti reissusta. Voi hyvinkin olla että tule vielä toinen uintireissu niillä tänä kesänä :) - oneday76hki
Vaateuintiseuraa haeskelen.....T.Oneday76hki
(Kun yksin on niin vaikeaa!!) - teejiivee0576
Moikka?Miehil vaatteet päälläuinti haluja toisen kundin ka?Ko yksin vaikee toteuttaa ja ku helteetkin alkoivat...
- wetfinn
Niin kauan kuin vaatteet pysyy päällä, kyllä seura kelpaa. Missäpäin? Minä olen Turussa, pienen matkaa voi ajatella ajelevansakin.
wetfinn kirjoitti:
Niin kauan kuin vaatteet pysyy päällä, kyllä seura kelpaa. Missäpäin? Minä olen Turussa, pienen matkaa voi ajatella ajelevansakin.
Moikka?!
Kiitos vastauksestasi!Sori ko pääsin nyt vasta vastamaan!Asun Hesassa Oulunkyläsä!!
Miten yleensä olet tavattavissa..Mul käy yleensä mihinaikaan vaan...
Tääl Hesashan noita uimarantoja on ..Löytyis vaain sopiva ...
Terv.ex-nm teejiive0576 Nyk.teme0576
PS kyl sunkin seura kelpaa,,,vaatteet päällä tietenkin!
PS Minkäikäinen olet?Mä oon 38..- jeanswet
mua kiinnostais kovastikkin...
pari päivää sitten pulahdin lenkin päätteeksi mereen verkka-asussa kengät jalassa..märkänä tallustelin kotiin vajaan kilometrin ja pari koiranulkoiluttajaa katseli kummissaan märkänä valuvaa lenkkeilijää.. :)
Moikka!Mistpäin oot?Olis mukava kokeil vaatteet pääluintia...Ko yxin ei uskalla...Mä oon Hesasta!!Terv.teme
teme0576 kirjoitti:
Moikka!Mistpäin oot?Olis mukava kokeil vaatteet pääluintia...Ko yxin ei uskalla...Mä oon Hesasta!!Terv.teme
stadista myös..millasis vaatteis haluisit mennä uimaan?
gummi_pervert kirjoitti:
stadista myös..millasis vaatteis haluisit mennä uimaan?
Vaikk valkoises kauluspaidas ja housuissa!!
Nuo vaan tulivat mieleeni...Entäs Sinä?
En oo moneen vuoteen harrastanut vaateuintia..Nyt ois korkee aika...
Tiedätkö mittään rauhallista rantaa jos vois uida rauhassa eikä kukaan katselisi?
Kiinnostais kovasti kokeilla kanssasi..
Palaillaan!Mukavaa Tiistaita!!
- aloittaja1970
Kas noin, lomat lusittu. Farkuissa, T-paidassa yms tuli uitua koko rahan edestä. Eräs hauska tapa kastella vaatteet oli mennä lasten kumiveneeseen jonka pohjalla oli paljon vettä niin että se vesi peitti jalat melkein kokonaan. Ojentamalla jalat meni farkut melkein kokonaan veden alle, jonka jälkeen ne kiilsi vedestä ja tuntui kiihottavan tuntuiselta. Toinen hauska leikki oli saunan lämmitys, joka siis käytännössä tarkoitti veden hakemista (siis em. uimapuvussa) ensin polviin asti, seuraavalla reissula aina pidemmälle ja pidemmälle. Kun lopulta olin litimärkä, oli aika sytyttää tuli eli märkänä oli mahtavaa hakea puita, sytyttää, välillä heittää vettä päälle ja tuntea ja katsoa miten vesi valuu vaatteita pitkin. Jos kiihottuu märistä vaatteista kuten minä, tämä on ehdottomasti paras tapa lämmittää sauna.
volli001 kirjoitti:
40 mies uitiseuraa vailla hesaasa.
Moikka!
Tää sattu hyvin mäkin oon uintiseuraa vailla!Mispäin Hesaa on sopivia rantoja "vaatteet päällä-uintiin2?
Olisin kovasti kiinnostunut seurastasi ja uinnista yhdessä kanssasi!Mispäin Hesaa asut?Mä asun Ogelissa!
T.OgelinJonttuteme0576 kirjoitti:
Moikka!
Tää sattu hyvin mäkin oon uintiseuraa vailla!Mispäin Hesaa on sopivia rantoja "vaatteet päällä-uintiin2?
Olisin kovasti kiinnostunut seurastasi ja uinnista yhdessä kanssasi!Mispäin Hesaa asut?Mä asun Ogelissa!
T.OgelinJonttuLaita sähköpostia keskustellaan lisää. hakkinevolli001@gmail.com
- hkiwet
teme0576 kirjoitti:
Moikka!
T.OgelinJonttumua kiinnostais teme...
hkiwet kirjoitti:
mua kiinnostais teme...
Moikka!Mistpäin Hesaa?Voitais vaikk käydä suihkus tai kylvyss vaatteet päällä..Ko ei noi uimaveet oo enään lämpöisiä!
Olis mukava tutustuu "märkien vaatteiden" merkeissä!
T.teme
- wetjeans3
mä olen stadista rento kaveri..mua kiinnostais uintiseura toisesta miehestä...tai suihku...jne
Moikka!
Täs Samannlaista seuraa haluava 38v. kundi Hesasta!
Ois tarkotus viel uida mut ei oo seuraa löytyny?Mispäin wj3 asut?Olis mukava kuulla Susta?Jos vaikk sinne uimaan tai suihkuun...
T.teme
- Miisa26
Luulen että minulla on tämä fetissi... tai ainakin kastuminen tuntuu jännältä :)
Mukavaa jos joillain naisillakin on.
Täydellisin tilanne olisi se, jos naista kiinnostaisi märkä mies samalla tavoin kuin märkä nainen kiinnostaa miestä.- poikavaan2
Kerroppa lisää, oletko kastellut / kastunut useinkin?
- Miisa26
poikavaan2 kirjoitti:
Kerroppa lisää, oletko kastellut / kastunut useinkin?
Kävin äsken suihkussa mustat farkut ja paita päällä. Oli hauskaa ja kiihotti valtavasti :) En kyllä usko että olen ainoa nainen joka tästä tykkää ehkä kaikki eivät vaan tiedä vielä.
- märkänäM
aamukylpyyn tiukat valkoiset farkut ja musta satiinipaita päällä..jalkaan maiharit . :) ensin pissat housuun ja sit pesulle. ihanaa.
- Miehenalku4
Oletko Miisa26 käynyt koskaan uimassa tai joutunut uimaan vaatteet päällä?
- wethki
olisko ketään ketä kiihottais märät farkut...pisuilla...suihkut...laueta niihin...joku kiva kaveri seuraks..olen 37v mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929