Jos olet ollut matkalla Primostenissa niin kuulisin mielelläni kokemuksia. Kohde lienee aika uusi.
Primosten
2
634
Vastaukset
Moi!
Olen veneellä käynyt ko. paikassa useasti. Itse asiassa se on ollut reissumme ensimmäinen kohde, koska siellä on mm. hyvät kaupat ja tori - toisin kun 20 min etelämpänä olevassa satamassa (Kremik), josta matkamme useimmiten alkaa.
On kyllä kerrassaan viehättävä / valloittava "kylä". Puhun nyt siitä saaresta, joka on kapealla kangaksella kiinni varsinaisessa kaupungissa.
Tämän miltei ympyrän muotoisen vanhan kylän kiertää upea kävelyraitti, joka varsinkin auringonlaskun aikaan on nyvin kansoitettu. Muurien sisäpuolella on kiva tapahtuma-alue, jonka ympärillä äon paljon ravintoloita. Siellä on iltaisin mukava tunnelma. Pikkukujien varrella on sitten ne parhaat ravintolat - joko katutasossa tai talojen "katoilla".
Nätti paikka jossa viihtyy. Suosittelen.
En kuitenkaan ehkä viikkoa siellä jaksaisi olla, vaikka "kaupungin" puolella onkin isoa ja hyvä ranta ja muita faciliteetteja. Mutta pääseehän tuolta päiväretkille. Sibenik on tosi lähellä, Trogiriinkin pääsee 30 minuutissa. Ja Krkan luonnopuistoon bussilla - liekö reilun tunnin matka.
-S- Lomalle
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134