Olen ostamassa airsoft asetta ja nämä kaksi ovat ne joista valitsen. Ja sanokaa perusteluja miksi toinen tai miksi ei. Äkkiä vastauksia tänne koska ostan lähi päivinä!!! Ja oikeesti hyviä perusteluja kummastakin, plussat ja miinukset. Kiitos jo etu käteen :) tässä vielä linkit: http://www.airsoftnet.fi/index.php?route=product/product&path=10_129_19&product_id=1501 ja
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html
Kumpi? G&G cm16 carbine combo high speed vai Cyma m4a1?
13
287
Vastaukset
- Advisor
Cyma M4 ehdottomasti. G&G:n halvat pyssyt on tunnetusti kuraa. Cyman uudet Arskat taas oman kokemuksen ja yleiskuvan mukaan todella hyviä hintaluokassaan. GG on muovia, huterat osat, runko ja piippu heiluu hetken käytön jälkeen, kun taas Cyma on vankka ja metallinen eikä hajoa vaikka päräyttäisit lipolla useamman kuukauden. Eli Cyma for the win.
- cyma shitti
Joo en oo samaa mieltä, cyma hajoaa vähän käytön jälkeen. Mulla on toi g&g ja on tosi laadukas ja on kestäny hyvin. Mitään piipun heiluntaa ei ole syntynyt ja cymassa huono akku.
Cyma ehdottomasti. Tua high speed combo on tättä kuraa kuluttaa ssuksia, jumittelee ja saattaa hajota aikas helpolla...
- aloiiiiittrqjaaa
Vittu ostin äskön sen cm16 8) tuun tänne sit sanoon mielipiteen viikon päästä :)
- ebintu
juu ostin käytettynä tuon cm16 kiväärin ja tuli sähkövika kahenviikonpäästä ja sulakkeita poltelee jatkuvasti
- 1222*3
Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)
- cm16
1222*3 kirjoitti:
Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)
Juu tänää tuli ase ja on muuten aivan saakelin hyvä, lähtee iha sika kovaa ja tällei :3 kannatan cm16 :)
- 9+1=10
No kyllä cymankin arska lähtee "tosi kovaa ja sillei". Kyllä kohta ne ase kuluttaa ittensä loppuun :)
- omglolxD
kyllähä se cm16 saattaa aluks tuntuu paremmalta ku cyman m4 mutta sitten enskesänä ku katot et oho kaikki rikki :D ja runko halki koska muovia... olisit vaan hankkinu sen cyman metallise m4. kaverilla toi ase ja tehoakku on jo sellasta kiina-akkuakin huonompi kun on joku 2 - 3v vuotta vanha...
/- cyma m4 g&g cm16
materialli metalli -muovi
lähtönopeus 130-136m/s -114m/s
kestävyys kauan :D - ei niin kauan, akku menee aluksi
huonoksi sitten ase... :D
akku -8,4V 1200mAh 9,6V 1600mAh mutta lueppas toi
ylempi juttu :D
ja jos toi taulukko tuli huonosti niin sitten varmaan aika vaikee lukee... mutta siis cyman m4 on parempi kuin cm16.- omglolxD
jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...
- Autisti ankka
omglolxD kirjoitti:
jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...
Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä
- Advisor
Autisti ankka kirjoitti:
Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä
Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.
- omglolxD
Advisor kirjoitti:
Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.
Juu olen kyllä ihan kädessä pitäny noit molempii aseit ja en ny iha sitä tarkottanu etse itestää hajoo mut tajusit(te) varmaan mitä tarkotin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019