Eli onko G&G cm16 carbine combo High Speed hyvä? Eniten kiinnostaa että kestääkö tämä ja lähteekö kovaa? :)
Onko hyvä?
13
106
Vastaukset
- 12+9=20
Kestää ihan mukavasti ja lähdöt kaupatkin kertovat, muistaakseni ihan tarpeeksi kovat lähdöt.
- aloittttajaa 4321
Lisää vastauksia!!!
- Hurrdurr
aloittttajaa 4321 kirjoitti:
Lisää vastauksia!!!
Siis...
Ase on hyvä tuossa hintaluokassa, ainoa huono puoli on oikeastaan V2 rataslaatikko.
Mutta sitä en tajua, miksi luot uuden ketjun kun tuostakin aseesta on tehty reippaasti ketjuja tälläkin palstalla? Vaikkei kaikki näy, ne löytää silti googlella. Hakuun vaikka "g&g ar15 combo" tai "g&g m4 combo". - quickairsoft
minulla olisi tuo g&g cm16 carbine high speed combo hyvä ase mutta haluaisin että olisi korkeampi sarja tuli ja lähtönopeus jotain 130m/s 0,25 g kuulilla mitä pitää ostaa?
- 19+1=19
ver 2 mecha ei todellakaan ole huono puoli. Sorbolla mikä tahansa rataslaatikko kestää, melkein jopa muoviset (mut ei ihan kuitenkaan) eli älkää ny vttu jauhako tätä samaa paskaa ettei kannata ostaa asetta jos siinä on kakkosen rataslaatikko... Pistät pienen kumin käikäleen ja kestää vakiona helposti vuosikymmenet... ehkä jopa koko elämäsi jossei ruostu tms.
- Hurrdurr
En tarkoita todellakaan että V2:sen takia asetta ei kannaa ostaa. V2:seen on paljon vara- ja viriosia, ja pienellä vaivalla siitäkin saa erittäin hyvän, niin kuin aiemmin sanottiinkin. Se ei vain ole paras.
Lopputulos: Osta jos hinta, ulkonäkö ja ulkoiset ominaisuudet miellyttää.
- Advisor
Huhhuh, aikamoista sorbon ylistämistä ja perseennuolua. Joo, sorbo lisää kestävyyttä, mutta se ei ole ainoa tekijä. Eikä mikään rataslaatikko kestä ihmisen elämänaikaa, jos sitä käytetään jatkuvasti. Käyttämättömänä säilyy kaikki ofc. Shimmit, rasvat, osien laatu ja materiaali vaikuttavat vakiopyssyjen kestävyyteen. Omasta mielestäni kaikki rataslaatikot on tasavertaisia, poislukien V1.
Tuota GGn combopyssyä en suosittele, mieluummin Cyma tai Lonex. - 4+7=10
Niin niin, mutta kun joku meni töräyttää että v2 on paska ja nyt kaikki junnut luule et ne on paskoja ja hylätään mp5:set ja m4:set koska niissä kakkosen laatikko. Ei se laatikko siinä mikään ongelma ole jos ny vähän tajuaa mitä on tekemässä... Ostakaa se ase joka silmää miellyttää, kaikki saa kestäviksi ja tehokkaiksi, tarkoiksi yms .. ds.v.sd.vse.db.sb.sfdbf
High Speed aseita ei missään nimessä jumiutuvatten helpolla, rattaat kuluu helpolla ja hajoaa helpolla. Mielummin Cyma M4 tai AK.
- Tarr'ampuja
Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks
- aloitttwqqaaajaa
Tarr'ampuja kirjoitti:
Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks
Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.
- cm16
aloitttwqqaaajaa kirjoitti:
Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.
Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)
- qwertyuiooåasdfgh
cm16 kirjoitti:
Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)
Jos tuo on "pirun kovaa", et taida olla paljoa pelaillut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019