Semisnipu vai pulttilukko?

Snipusoftaaja

Eli haluaisin tarkkuuskiväärin jonka budjetti on 500€ , mutta en tiedä ostanko dmr:rän vai pulttilukon. Auttakaa!

30

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummasta tykkäät itse enemmän DMR vai pulttilukoista? DMR suurin plussa on tulinopeus.

Luultavammin DMR uppoo enemmän rahaa jos sitä lähtee virittämään.

• Tarkk'ampuja

Ihan kummasta ite tykkäät enemmän, pulttilukon saa äänettömäksi ja Se on varmatoimisempi, mutta dmr:llä on paljon suurempi tulinopeus.

• Snipusoftaaja

Siis DMR:rään uppoo enemmän rahaa? Miks sanotaan että pulttilukkoon voi mennä jopa 1000€ , ja että 500€ saa jo hyvän DMR?

• 14+13=26

Koska pulttiin EI tarvitse 1000e... paitso jos haluat FULL PDI, mutta ei se takaa että pyssy on hyvä. Kyllä 500e saa pultista jo 100m kantaman m150 rajoissa... Eikä DMR:rään loppujen lopuksi niin paljoa mene, ase ja 200e riittää sisäosiin, 100e ulko-osiin. Tiivis m130 riittää helposti DMR:ksi ja 80m kantama. Suurin osa performancesta on se IER hoppi, EM nubi ja promen piippu. Maksaa DIY tyypille 80e. Sit vähän kestävämmän osat ja se on siinä...

• Snipusoftaaja

Okei eli ostan DMR:rän ja kattelin noita ni löysin ton G&G GR25 spr, onko hyvä?

• Snipusoftaaja

Vastauksiaa kiitooss

• Eiköhän valmistajasta ja hinnasta voi päätellä.

Kaikkia nua 300€ aseet G&G on hyviä.

• Snipusoftaaja

No mitä virejä tuohon? Osiin linkit kiitos

• 20+5=24

Prometheus 455mm 6.03m piippu, IER hoppi ja EM nubi, 11.1v lipo, fetti, 16awg, deansit, jg blue, shs 13:1, shs mäntä 15t, shs POM, laakeroitu metallinen jousenohjain, o-renkaallinen suutin, guarder SP130, teräsliukulaakerit ja joku kiikari. Tosin osa vakio-osista saattaa olla jo ihan päteviä ja esim. nuo 13:1 rattaat luksusta.

• Snipusoftaaja

Mut ton piippuhan on 509mm pitkä?

• Snipusoftaaja

Ja kestäiskö toi ton m130 sijasta m140-m150?

• Snipusoftaaja

http://www.tradesoft.fi/product/1513/shs-pom-mannanpaa-valkoinen

Männänpää?

• 3+10=12

Haista vittu ja tunge kaik samaa postaukseen. Ja osta hobbykingista lipot ja laturi. Ja jos saat tiiviin paketin niin SP130 saan kronomaan yli 150m/s. SP150 olen saanut 168m/s. Nuo on sen verta tulisia jousia että SP130 riittää helposti. Jos ja kun käytät 0.4/0.43g kuulia niin ei riitä volume kunnolla 509mm piippuun, 455mm parempi valinta. Ja tais olla myös halavempi.

• Snipusoftaaja

puhelimella ei onnistu tuo kaikki samaan postaukseen ja jos nyt kerta sanot että m130 riittää niin kaipa minä sen otan. niin ja noita muita osia en löytänyt/en tiedä mitä on, niin voiko joku laittaa niihinkin linkit. kiitoos

• 12+19=30

Ja ihan tiedoksi, että kannattaa harjoitella ekaksi rataslaatikon perus avaamista ja huoltoa tms. ja lukea paljon netistä näitä juttuja. Ei ole tuo semisnipu se helpoin ykkösbuildi josset tiedä mitä teet.

• koiruus

Vie kuule viritykseen. Atom Airsoft on se juttu. BTW kyllä, kännykällä pystyy laittaan yhteen viestiin vaikka 10000 linkkiä. Itse oon pystynyt Nokia 5230, Lumia 710, iPhone 4. Saa olla aika kivikautinen luuri jos ei pysty.

• Snipusoftaaja

Joo se johtuu täst netist joka hidastuu sit ku on käyttäny tarpeeks

• 7+2=8

Josset edes tiedä/ole varma mitä deanssit ovat niin kannattaa oikeesti harkita... tää tulee kusemaan niin vtusti josset saa keneltäkään apua ja todennäköisesti tulee hajoamaan USEAAN otteesee ja maksamaan PALJON enemmän kuin aluksi kuvittelit... Onnea vaan.

• Tarkk'ampuja

Josset osaa kasata sähköpyssyy, kasaa ite pulttilukko. Paljon helpompi. Ja jos et osaa sitäkään Nii unoha koko juttu suosiolla

• 4+5=8

Tarkkampuja sun kommentit on kyl nii persiistä? Ookko ne sanonu mitään hyödyllistä/kehittävää/järkevää täällä? Jotenkin vaan jääny semmonen kuva susta...

• Advisor

Susta, (1 1=2) jää juuri tuollainen kuva, lähinnä vittuileva ja et osaa auttaa. Tarkk'ampuja taas tietää tarkkareista ja osaa neuvoa. Aiheesta vielä, niinkuin sanoin, vie jollekin osaavalle viritettäväksi, jos tuntee henk. kohtaisesti on vielä parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe