iljettävät ja vastenmieliset persut saavat alle 11 prosentin kannatuksen seuraavissa eduskuntavaaleissa. kansanedustajia persujen juoppolauma saa korkeintaan seitsemän
alle 11%
11
<50
Vastaukset
- kolme prossaa
on lähempänä totuutta
- kopsujen kera tulee
Suurimmat prossat persuiilla aina päässä?
- kilju persu
säätiöpersut juovat konjakkia ja me rivipersut kiljua
- Korkeakoulutettu lady
Naisena minulle on tärkeää äänestää perussuomalaisia koska minun paikkani lienee businesselämän sijasta kotoinen keittiö ja ihana siivouskomero. Voi olla että työelämän haasteiden sijaan löydän uudeksi onneksi perusmiesten kakkaamien sohvien puhdistamisen.
- Oppivainen nainen
Hienoa! Olet ymmärtänyt persunaisen paikan elämässä melkein oikein! Mutta ymmärräthän senkin, että sinun täytyy myös käydä töissä sen verran, että elätät itsesi ja saat ostettua miehellesi riittävästi kaljaa?
- Korkeakoulutettulady
Oppivainen nainen kirjoitti:
Hienoa! Olet ymmärtänyt persunaisen paikan elämässä melkein oikein! Mutta ymmärräthän senkin, että sinun täytyy myös käydä töissä sen verran, että elätät itsesi ja saat ostettua miehellesi riittävästi kaljaa?
Ihanaa löytää kanssasisaria! Luonnollisesti ymmärrän että meidänkin perheen hönö, huru-ukko tai turhapuro - vai milä nimellä johtajamme suloisia miehiämme kutsuikaan - ei joudu liikaa ponnistelemaan ateriansa eteen. Ilomiellin nöyrryn kodin ulkopuoliseen siivoustyöhön perussuomalaisia periaatteita kunnioittaien.
- persusanastoa
- homppeli,
- banaanipoika,
- B-rapun poika,
- fägäri,
- Fazer-poitsu,
- hinaaja,
- hinari,
- perätuuppari,
- sukkahousu-Sakari,
- tyynynpurija,
- junakuski,
- suklaapoika,
- perämies,
- ruskean reiän ritari,
- hikinen rekkamies,
- suoleen möykyttäjä,
- kaupungin puolisukeltaja,
- puppelipoika,
- GayLord,
- perätunkki,
- perähinuri,
- persepuppeli,
- hinttikikkeli. - kansa on
nähdyt persujen valheen läpi. kyllä kansa tietää
- pSS koijarikopla
Muslimit määräävät nyt persupuolueen rintamasuunnan. Saat mitä tilaat.
- miksi persu
raiskaa
- jytky ummehtunut
9%, 12%, 12%. Siinä persujen kolmen viime vaalien tulokset. Kolmen vuoden takaisen jytkyn jälkeen sössineet enemmän tai vähemmän kaikki vaalit. Ei kansaa enää lämmitä tyhjäksi jäänyt jytky.
Nyt seuraavissa tulee taas 12% luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969