Taisteluliivi

random pesukone

Nyt alkaa olla asepuoli kunnossa, mutta varustepuoli on vähän vajanainen. Löytyy vain vyö, johon 6 perus (AK:n, M4:n ja G3:n) lipastaskua (yksi kolmen lippaan setti, yksi kahden, ja yksi yksittäinen, kaikki hieman erilaisia), pistoolikotelo ja dumppipussi. Ahtaaksi alkaa vyö käydä, ja muutenkin epämukava. Nyt aloin Varustelekasta etsimään jnkun näköistä MOLLE-liiviä, mutta asiahan on niin, että en minä niistä mitään ymmärrä. Etsisin hyvää, kestävää, kevyttä liiviä johon menisi ainakin nuo ylhäällä mainitut kiinni. Jonkun näköinen yleisvarustetasku, seitsemäs lipastasku, ja pistoolin lipastasku ei olisi pahitteeksi, mutta eivät pakollisia. Olen reilut 160 pitkä, mutta kasvu on niin nopeaa, että ei sitä tiedä miten pitkä sitä ollaan kun liivi vihdoin ostetaan, joten en usko koon olevan ongelma, kunhan kyseessä on jollakin tavoin säädeltävä liivi. Budjetti on, mitä halvempi, sitä parempi, mutta satasen siihen voi hyvin pistää, jos se on sen arvonen. Voi toki ehdottaa kalliimpiakin, jos on hyvät perusteet. Mieluiten ±100€

Tosiaan Varusteleka olisi ainakin mieluinen ostopaikka, mutta muitakin voi ehdottaa.

Uutta maastopukuakin mietin hankkia joskus, mutta eiköhän se löydy ihan itekkin.

8

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • random pesukone

Etsin enemmänkin liivipohjaa, en liiviä jossa kaikki taskut tulevat mukana. Kun niitä taskuja löytyy jo valmiiksi, tuntuu tyhmältä jättää ne käyttämättä.

• random pesukone

Ja tajusin just, että pistooli kotelossa ei ole minkään näkösiä MOLLE-kiinnikkeitä, vain lenksu josta vyön saa läpi. Sillekkin täytyy joku paikka keksiä.

• random pesukone

Tosiaan jonkun verran yli budjetin. Ei taida kukkaro ihan venyä tollaseen.

Pistoolikotelon voi vaikka ostaa uuden, koska vanha on loppujen lopuksi aika rumakin, MUTTA olisi silti kiva jos jollain niksillä saisi sen vanhankin kiinnitettyä, niin säästyisi pari kymppiä.

• random pesukone

http://www.varusteleka.fi/fi/product/tasmanian-tiger-vest-base/27598

Oisko tuosta mihinkään?
      Eteen/sivuille helposti saataville mahtuisi mahdollisesti kaikki 6 lipaspaikkaa, ja jos ei, niin taakse saa vielä reilusti, reilusti lisää.
      Dumpin saisi joko noista lenksuista roikkumaan mille tahansa puolelle haluakin tai taakse.
      Eteen mahtuu varmasti myös jonkun näköinen yleistasku, ja taakse saisi pienen EA-pakkauksenkin varmuuden vuoksi.
      Pistoolikoteloa voi pitää lenksuissa, mutta en usko sen olevan hirveän käytännöllinen ratkaisu, mutta uusi, hienompi kotelo ei paljoa maksakkaan.

Siitä en sitten tiedä mites tuo istuu, ja miten säädöt toimii, sekä muutenkin laadusta sun muusta on tiedon puutetta.

• Kai noikin ihan ok on. Ei ole kokemusta tuollaisista.

• random pesukone

Okei no kiitos kuitenkin avusta.

Eikun vain kauppaan kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe