Jokakesäinen Axarquian reissu edessä,mielenkiintoista nähdä onko mikään kalliimpaa kuin edellisenä kesänä.Pitempi "nettitauko"on ihan hyväksi.Hyvin ehtii viettämään vielä toista juhannusta ja nimipäivää.
Kyllästynyt kylmään.
6
162
Vastaukset
- Pacosin Raicca
Olisi ehkä ihan aiheellista huomauttaa, että täällä keskustellaan Aurinkorannikon sisäisistä asioista. Tällaiset kevytmieliset lomailuun liittyvät aiheet voisi käydä läpi jollain muulla foorumilla. Kiitos!
- Ahdasmieli
Hyvä että kerroit ja ojensit heti kun joku uskalsi aloittaa ihan asian vierestä kirjoittelut. Eihän se nyt sovi lainkaan, että asian vierestä kirjoitellaan tämähän on vain ja ainoastaan sisäpiirin juttuja varten. Kyllä meitä on moneen junaa ja jää vielä asemallekkin pitää kyllä vieläkin ihmetellä ja päivitellä.
- Pacosin Raicca
Ahdasmieli kirjoitti:
Hyvä että kerroit ja ojensit heti kun joku uskalsi aloittaa ihan asian vierestä kirjoittelut. Eihän se nyt sovi lainkaan, että asian vierestä kirjoitellaan tämähän on vain ja ainoastaan sisäpiirin juttuja varten. Kyllä meitä on moneen junaa ja jää vielä asemallekkin pitää kyllä vieläkin ihmetellä ja päivitellä.
Olen sattumalta sattunut asumaan Aurinkorannikolla enemmän vuosia kuin tusina suomalaisia räkänokkia yhteensä. Ja tämä foorumi on niitä harvoja, joissa käsittelemme Aurinkorannikon suomalaisyhteisön asioita eikä mitään kevytmielisiä turistijuttuja. Niillehän on ihan omat palstansa ja voi vaikka R-Kioskilta hakea Chjäreborgin matkaoppaan josta saa neuvoa tai Berlitzin matkaoppaasta.
- espp
Sellaisesta paikasta en ole ikinä kuullutkaan,ei kovin kuuluisa turistirysä..mutta varmaankin ihan hyvä paikka,aidompaa Espanjaa voi nauttia
Kevyt maantiedon kertaus,vaikka netissä, antaa tulokseksi osan andaluciaa,Malagan itäpuolella.Alue on melko turistivapaa ja rauhallinen,sekä myös selkeästi edullisempi kuin tunnetut turistikohteet,sama aurinko silti paistaa,alueella paikkakunta joka väittää ,että siellä on Euroopan paras sää,tiedä häntä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969