Nyt kun maahan on taas saatu hallitus niin mitkä ministerinsalkut iljettävillä ja vastenmielisillä persuilla onkaan nyt hallussaan?
heh heh heee
hallitusneuvottelut ja ministerit
11
<50
Vastaukset
- persuja ei
kiinnosta kun sankkireikä
- isä timolle
tarjottiin ministerin salkkua mutta pystyyn nostettu sika juoksi pois paikalta koska se olisi tiennyt vastuunkantoa
- Jytkyt historiaa
Soini hallitusneuvotteluista: "Kaikki saavat sen, mitä kukaan ei halua"
Pitäisihän sitä edellisistä hallitusneuvotteluista ymmärtää, että Soinilla on alkanut mennä uskottavuus. Sutjautukset eivät naurata kuin oman porukan ääli.....kylänraitin kaljakuppilassa.
Soinilla alkaa polvet tutuista... Seuraavien eduskuntavaalien voittaja on kokoomus, jonka ääniharavana Stubb varmistaa kokoomuksen vaalivoiton. Media toimii tässä takuumiehenä. Ja siihen hallitukseen Soinilla ei ole mitään asiaa. Niin homma pelataan.
- juoppo persu
muulla ei ole väliä kunhan viinaa, sankkireikää ja kapsaisiinivoidetta riittää
- Mie minulle !!!!!
olipas älykästä kommentoitia itse itsellesi, vaikka eipä se aloituksesikaan kovinkaan kummoinen ollut, eli kyllä kommenttisi ihan linjassa sen kanssa siis ovat.
- Oikeassa oli!!
Niin majavako nyt tunnustaa että Soini oli jälleen oikeassa. Sixpack hallitus ei kestä. Oikeastaan nyt lopetettiin 2011 aloittanut hallitus ja presidentti nimesi uuden hallituksen. Eli jälleen Soini oli oikeassa!! Kiitos majava, en olisi tätä hoksannutkaan ellet olisi tätä aloitusta tehnyt.
- illan ohikulkija
Tosi on, että turhaan Soini haaveilee pääministerin paikasta. perussuomalaisten kannatus laskee ja hyvä niin. Olisi aika ikävä, jos tuon näköinen mies (anteeksi tämä) olisi Suomen johdossa. Ulkonäön ei pitäisi vaikuttaa, mutta valitettavasti se on aika tärkeä asia.
Varsinkin, kun näyttää, ettei Soini hallitse omaakaan syöntiään niin miten hän pystyisi hallitsemaan valtion asioitten hoitoa.
Kokoomus tulee pysymään pinnalla opposition vastalauseista huolimatta. - kylmää faktaa,,,
Timpan uran huippu on mölistä puoluetukimiljonäärinä puskissa. Ei hänestä koskaan ministeriä tule.
- Lippalakkinen meloni
Stailata pitäisi koko ukko. 40 kg painonpudotus, suihkuun joka päivä ja parturillakin pitäisi käväistä, uudet vaatteet vaatturilla teettää, kengät lankata, mutta ministeri...ei kukaan enää jaksa tuollaista skeidaa kuunnella ja höpöhöpöä. Ei edes nasevaa oppositioretoriikkaa.
Ei uppoa normaaleihin ihmisiin jutut, ei millään. - Mie minulle !!!!!
Ita itelles taas kommentoit, no olet ainakin istesi kanssa samaa mieltä, suurinpiirtein, eihä tietysti tuollainen hyrräkupoli ihan nappiin aina onnistu, mutta yritys sulla on kova, eikö sulla ole elämää ?? Olet aika surullinen tapaus !
- kapsaisiini persu
kun pääsisin rasvaamaan timo sankkireikkää mutta vain säätiöpersut pääsevät ja minä olen rivipersu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969