Pitäs hommata ruutu pelaamiseen, ja aattelin että TV on se way to go. Ei tarvi olla iso, vaan sen kokonen että saa esim. mökille mukaan pleikkarin kylkeen. Pelaan myös PC:llä mutta siihen on jo oma laatunäyttö. Bongasin Gigantista tommosen 24" Samsungin, hintaa 179,- ja vaikuttaa lupaavalta. En ole ennen ostanu telkkaria joten en oikeen tiedä mikä merkki olis hyvä, joten jos tiedät paremman merkin / TV:n suunnilleen yhtä halvalla niin kerroppa.
Samsung 24" LED-TV pelailuun?
6
80
Vastaukset
- Count3
http://hintaseuranta.fi/osasto/televisiot/28692
Voit hintoja vertailla tuolta ja kokoja ;) Paras merkki melkeimpä on tua Sony TV:eissä. Sitten on JVC.
- Silmä käteen
Miksi kysyä muiden lempi merkkejä? Ei merkillä väliä, kun et vain osta halvinta. Lue esim. TV vertailuja ja opi mikä hyvässä kuvassa on tärkeää. Mene sitten liikkeeseen jossa ruuduille saa kuvan ja vertaile niitä rauhassa. Turha ostaa Saloraa jos suomi24 "Pertti" Oulusta tykkää siitä merkistä.
- Miami 82
En kyllä nyt käsitä että missä vaiheessa olen kysynyt kenenkään lempi TV-merkkiä, muuten ihan hyvä. Alle 300 on hyvä, en kyllä tiedä mistä saa alle 32-tuumaista niinkään kalliilla.
- Joku vaa
300€ saa jo 32"
- miksi tyytä huonoon
Huonon 32":n. Ei auta vaikka olisi fullHD. Itsellä on lähes uusi 299€ 32" samsung ja n.5 vuotta vanha 37" philips joka maksoi uutena n.900€. Molemmat fullHD töllöjä, mutta kuvan laatu philipsissä huikeasti parempi. Samoin värit ja liike toisto paljon miellyttävämmät. Tuo 32" on PC:n näyttönä samalla, mutta olisi pitänyt valita kalliimpi ja laadukkaampi. Vaikka sitten olisikin ollut pienempi. Merkki ei niinkään ratkaise. Kaikilla on erikseen hyvät ja halvat. Tarkkana kun on niin ei tarvitse katua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979