Osaako joku auttaa kun Rajalan asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin.
Rajalan kuvakirjaohjelma "Rajala Pro Shop" ei päivity vaan valittaa ettei ftp-palvelimeen saada yhteyttä. Tämä on kiusallista koska olen maksanut kuvakirjasta etukäteen ja tuon alennustuotteen tilaaminen näyttää edellyttävän päivitystä.
Koneessa Win7. Olen ottanut palomuurin hetkeksi pois päältä, asentanut ohjelman uudestaan sekä D, että C-asemalle, vaihtanut oletusselainen IE:ksi.
Ehdotuksia?
Rajalan kuvakirjaohjelma ei päivity!
Rajala Rules
1
509
Vastaukset
- Rajala Rules
Sain päivitettyä kun höllensin kaapelimodeemin turva-asetuksia. Jos jollakulla on vastaavia ongelmia, niin tässä tiedot:
Kaapelimodeemi on Cisco EPC3825
Tuon reitittimen security asetuksista muutin SPI Firewall protection arvon High arvoksi Off, siksi aikaa kun päivitin ohjelman. Sitten arvo takaisin High:ksi. Ohjelma ei päivittynyt Medium tai Low asetuksilla koska tuo blokkaa Ftp-protokollan. High lienee oletusasetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699