Taas nähtiin, että persu pettää talossa ja puutarhassa. Turunen oli varmaan jo unohtanut mitä tuli luvattua (lue valehdeltua) vaaleissa ja vaalikoneissa. Taas uusi todiste persujen kansan pettämisestä. olen veikannut, että ensi eduskuntavaaleissa persujen kannatus on korkeintaa 11 prosenttia ja veikkaan nyt että kymmenekin tekee piukkaa
"Lakivaliokunnan jäsenet, jotka vaalikoneessa ilmoittivat puoltavansa tasa-arvoista avioliittolakia, mutta eivät ole allekirjoittaneet lakialoitetta ovat Arja Juvonen (ps.), Suna Kymäläinen (sd.) ja Kaj Turunen (ps)."
vaalikoneessa kaj turunen kannatti avioliittolakia
29
82
Vastaukset
- hyrrätakkien pSS
Persut rikkovat takkien hyrräämisen ennätyksiä päivästä toiseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062618439394_uu.shtml- Juvonenkin tietää
Selkäpuukolla on pitkä varjo. Ja pidempi terä.
- taas naista
nöyryytettiin persuhomojen toimesta
- soinidiktatuurista
Yksikään persu ei tahdo joutua Soinin seteliselkärankaisen selkäpuukkoringin armottomaan käsittelyyn. Siksi Juvonenkin häpäisi poliittisesti itsensä julkisesti.
- heeh heeh heeh
käytä vaan kysyjä reilusti omaa nimimerkkiäsi !!
- Persukriittinen
Ai nytkö se on kysyjä? Mitä sille sinun antipersullesi on tapahtunut?
- ?????
Persukriittinen kirjoitti:
Ai nytkö se on kysyjä? Mitä sille sinun antipersullesi on tapahtunut?
?????
- Niin että
Katos kun vaalikoneessa kysytään henkilökohtaista mielipidettä!! Mutta kun vaalit on käyty ja valiokuntapaikat saatu, sekä puolueen linja päätetty. Vaikka henkilökohtaisesti hyväksyisi lain, niin puolueen linjaa on noudatettava tässä asiassa.
Tämähän on tuttua. Tukipakettien vastustaja vasemmistoliitto meni hallitukseen ja joutui tekemään tukipaketteja hyväksyvää politiikkaa, koska hallituksessa niin käskettiin!- persujen mukaan
siis vaaleissa saa valehdella niin paljon kun tykkää ja sillä ei ole mitään väliä. olisiko turusen pitänyt harkita puolueen vaihtoa kun puolue esti vaalilupausten toteuttamisen vai oliko tarkoitus tahallaan valehdella kansalle. lähtihän vassareistakin pari menemään kun puolue meni hallitukseen
- Valetta sekin
Ennen ek-vaaleja Soini mesosi ettei persuilla ole puoluekuria...
- Puolueen linja?
Olisikin ollut edes puolueen linja. Vaan tuohan oli Soinin henkilökohtainen näkemys, jonka noudattamisessa hän vaati ehdottoman ryhmäkurin noudattamista.
Luonnollisestikin Timppa on aiemmin kehua retostanut monet kerrat siitä, miten persupuoluessa ei mitään ryhmäkuria tunneta.
- Simppeli juttu !
Ei voi olla homojen avioliittoa, eikä siis lakiakaan siitä - he saakoot liittonsa, joka vastaa avioliittoa, mutta avioliitto se ei voi olla !
- miksi persu
valehtelee
- Kroomista politiikas
Oikeastaan kysymys kuuluu, miksi politikot valehtelee ? Kaikki ja oikeastaan aina !
- kävitkä jo
persu kokeilemassa soinitoimiston uutta upeaa lypsykonetta
- ex perSS
Ei persujen sanaan voi luottaa tippaakaan.
- missä persu
siellä valhe
- Kamalaa!!!
No, asiahan meni niin, että Turusen oli pakko muuttaa mielipidettään ja äänestää Soinin haluamalla tavalla. Muuten olisi tullut kenkää persuista. Juvonen päätti jäädä kotiin ja siten välttää selkäpuukon ja puolueesta erottamisen.
Että tällä tavalla persuissa. - Anna Perho lataa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288706198896.html?ref=rss
”Ajatelkaa jos joku omistaisi koko elämänsä punaisten puhelimien kieltämiselle – se olisi käsittämätöntä.”
Näin alkaa brittitoimittaja Stephen Fryn mainio dokumentti, jossa hän yrittää selvittää mistä homofobia johtuu.
Dokumentti tuo erinomaisella tavalla esiin sen omituisen tosiseikan, että homofoobikot ovat kiinnostuneempia homoseksistä kuin ketkään muut. En ainakaan tiedä mitään muuta ihmisryhmää, joka fantasioisi niin innokkaasti tuntemattomien ihmisten seksuaalisella kanssakäymisellä.
Vai pitäisikö itse asiassa heteroidenkin seksielämää alkaa pohtia taukoamatta ääneen? Olisi kyllä erittäin kiehtovaa, jos TV2 järjestäisi keskusteluillan, jossa 70 vierasta kokoontuisi pohdiskelemaan pitäisikö vaikkapa liian nopeasti laukeavien avioliitto-oikeudet peruuttaa.
Pitäisin homovihaajia lähinnä komediahahmoina, jos heidän ennakkoluuloillaan ei olisi niin vakavia käytännön seurauksia.
Törmäsin sosiaalisessa mediassa kuvakaappaukseen Facebook-ketjusta, jossa ollaan närkästyneitä ammattiliittojen osoittamasta tuesta homojen tasa-arvoisuutta kohtaan.
Olen ymmärtänyt, että ammattiliittoihin kuulutaan juuri tasaveroisten oikeuksien takaamiseksi. Mutta tietenkin pitäisi olla erikseen liitto, joka takaa päivärahat ja krapulapäänsäryn vuoksi menetetyt lomapäivät vain sille työläisjoukolle, joka harrastaa seksiä kerran vuodessa tuulipuvut päällä.
Pride-viikkoa sulostuttaa myös kansanedustaja Pentti Oinonen, joka analysoi tiistain Ilta-Sanomissa jalkapalloilijoiden halauksia. Oinonen kertoi möksähtäneensä, koska hänen homovastaisia mielipiteitään ei hyväksytä.
Minun puolestani sinä voit Pentti fantasioida homokauhullasi aivan niin paljon kuin haluat. Mutta kun mielipiteesi muuttuvat vapaan yhteiskunnan alasajoon tähtääväksi toiminnaksi, minun ei ole pakko niellä ajatuksiasi. Se ei ole ”syrjintää” kuten sinä sanot. Se on demokratiaa.
Ja vielä pikku vinkki, Pena: toisten ihmisten tekoja on vaikea, lähes mahdoton hallita. Voi olla, että tälläkin hetkellä joku samaa sukupuolta oleva vastarakastunut pari on juuri pussailemassa toisiaan ilman että sinä, minä ja maapallon pyörimisliike tiedämme siitä yhtään mitään.
Siksi sinun kannattaisi naksauttaa hetkeksi se päässäsi jumittava Village Peoplen video paussille ja koittaa hankkia jotain muuta ajateltavaa.
Mutta se on tietenkin vaikeaa, jos ainoa poliittinen agenda on se, että ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille.
Anna Perho - ei ryhmäkuria heh he
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062618439394_uu.shtml
PS-pomo kuittaa yllättävän poissaolon: "Ainoa tapa toimia"
Keskiviikko 25.6.2014 klo 20.36
Tasa-arvoisen avioliittolain käsittelystä pois jäänyt, puolueensa kanssa asiasta erimielinen Arja Juvonen (ps) teki eduskuntaryhmän puheenjohtajan mukaan "omat johtopäätöksensä."
PS-pomo kuittaa yllättävän poissaolon: "Ainoa tapa toimia"
Keskiviikko 25.6.2014 klo 20.36
Iltalehti ei ole tavoittanut Juvosta itseään tai puolueen puheenjohtaja Timo Soinia kommentoimaan poissaoloa.
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jari Lindström vakuuttaa, ettei Juvosta käsketty tai neuvottu jättämään äänestystä väliin.
- Totta kai me tiedämme hänen kantansa asioihin, ei siinä sen kummempaa numeroa.
- Kyllä Juvonen pystyy itse tekemään omat johtopäätöksensä miten hän toimii. Tämä oli hänen oma ratkaisunsa. Kunnioitan hänen päätöstään, ja hän kantaa siitä vastuun itse.
Mutta taustalla vaikuttivat juuri nämä poliittiset syyt?
- Kyllä se varmaankin näin on. Hän on ilmoittanut olevansa toista mieltä, mutta hän on meille lojaali ja siten tämä on ainoa tapa toimia.
Mikäli Juvonen olisi osallistunut käsittelyyn äänestämällä oman kantansa mukaisesti ja puolueen linjan vastaisesti lakialoitteen puolesta, olisiko se johtanut puoluejohdon osalta toimenpiteisiin?
- En lähde niin tulkitsemaan millään lailla.
Juvosen puolesta lakivaliokuntakäsittelyyn osallistunut ja tasa-arvoista avioliittolakia vastaan äänestänyt Mika Niikko (ps) kertoi Iltalehdelle saaneensa tiedon Juvosen poisjäännistä eilen päivällä. - Pettynyt33
Kyllä Juvonen mokasi pahan kerran :(
- pakeni vastuuta
sano sana vastuu niin persu pakenee paikalta
- ?????
pakeni vastuuta kirjoitti:
sano sana vastuu niin persu pakenee paikalta
?????
- Heheheeeeee
Niin se mieli muuttuu ja varsinkin persuilla mieli muuttaa suuntaa kuin tuuliviiri :)
- persuja kiinnostaa
vain oma etu
- Faktaperse
Soinin omatunto on KAIKKIEN persujen omatunto.
Soinin tahto on KAIKKIEN persujen tahto.- valehtelu kuuluu
oleellisesti persuiluun
- pSS pimeyden ydin
JOKAINEN persu on myynyt sielunsa Soinille. Järjetöntä henkilöpalvontaa tuo soinismi kautta maan.
- Voisiko olla näin
Kaj Turusen aiempiin poliittisiin saavutuksiin kuuluu hiljaisen hetken ehdottaminen Pohjois-Korean edesmenneen johtajan kunnioittamiseksi eduskunnan täysistunnossa. Ehdotusta kannatti persujen ikioma hörhöpetteri Juho Eerola, jolle mikään inhimillinen ei Kaj Turusen tavoin ole vierasta.
On kyllä absurdia, että persujen fundamentalistikatolinen johtaja on vaatinut eduskuntaryhmältään ryhmäkuria vain tässä homoliittoasiassa. Siinä on kyllä puolueen tavoitteet saaneet oikean järjestyksen, kun Ajatollah Ruhollah Soinia ei hetkauta muu kuin tämä homoasia. Herää jopa ajatus persujohtajan piilohomoudesta ja hänen yrityksestään torjua suuntautumistaan aggressiivisella homovastaisuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796