Mitä tarkoittaa esim m140 jousi? Tarkoittaako se että jousen lähtönopeus on 140m/s vai jousen pituutta? Siis tarkoitan jousiviritteisten tarkkuuskivääreiden viritysjousia. Pisti vähän miettimään kun milgearista löytyi m190 jousia, ei kai kukaan 190m/s aseilla pelaa?
virijousien lähtönopeudet ja merkinnät
6
145
Vastaukset
- 7+6=72
Juurikin näin se tarkoittaa jousen jäykkyyttä ja kertoo suunnalleen kuinka lujaa kuula lähtee (0,2g) ja kyllä semmosia jousia käytetään mutta sillon käytetään todella raskaita kuulia jollin lähtönopeus wi niin kova mutta kantama ja tarkkuus paranee huomattavasti jos on muutkin palikat kinnpssa eikä pelkkää jousta vaihdettu jäykempään.
- Advisor
Tarkoittaa. Yleinen Jouleraja tarkkareille on se 2,5J tai 3J, en ihan kun en niitä paljolti näpräile. Muista kuitenkin että jos laittelet jotain kinuski pulttilukkoa niin jos laitat tehokkaamman jousen, liipasinkoneisto ei kauaa kestä.
- Tarkk'ampuja
Rajana on yhdistysten peleissä 3J, ja ei kannata käyttää sitä "3J" jousta eli M170jousta, kun tiivistettynä sillä ampuu reippaasti yli rajojen. Siksi Vaan M150 tai M160 jousi ja tiivistää tappiin niin latauspysyy kevyempänä ja tarkempana
Nua M190 ja M210 ovat tarkkuusammuntaan tarkoittuja suomessa. Amerikoissa on paikkoja missä on sallittu 200m/s lähtönopeudet kertaviriteisissä aseissa.
- wdffff
Ja venäjällä on yli 200ms sallittu joissain paikoissa.
- Tarkk'ampuja
Sekä kaveriporukoissa tms. Missä ei ole mitään rajoja (kuten meillä ei ole, koska kellään ei oo kronoa:) Voi olla että itelläkin pitää ottaa kevyempää jousta mukaan jos virallisiin peleihin olisin lähössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019