Eli mistä löytäisin hyvännäköisiä vaatteita tälläiselle 13v 160cm pojalle? :) En ehkä mitään hollisteria yms. Tai siis muuten kelpaisi mutta liian vaikea hankkia ja kallista:p
Mistä hyvän-näköisiä vaatteita pojalle?
9
219
Vastaukset
- poju15v
Jack&jones, sielt saat laadukkait ja hyvii vaatteit! Tyylistä riippumatta, ja ne osaa neuvoo löytää just sopivan kokosii vaatteit!
- Äidinkielen lehtori
Hyvännäköisiä lienet tarkoittanut. :)
- einiitarggaa
Vaikka se pilkku ki nii hieno asia nii ei sitä tartte aina nussia, ei oo niin tarkkaa
- sdgsadgsa
http://www.varusteleka.fi/fi/
Ainoa vaatekauppa jota mies tarvitsee on Varusteleka. Sieltä saa vaatteita jotka oikeasti kestää, ovat mukavia päällä, ovat käytännöllisiä ja onhan armeijan vaatteissa usein sitä tietynlaista särmää ja tyylikkyyttä. Paras hinta/laatu suhde ikinä. Löytyy hyväkyntoista käytettyä, ylijäämää sekä uusia vaatteita. - :)))
Amazon.com/de
Planet sports
Surfdome
Ponkes
Sfale.fi
Junkyard
Zalando - muotiboy
Merkkejä: Jack&Jones loistava hinta-laatu suhde, ja aina tyylikäs. Jakc&Jones kaupat ja tavaratalot.
Race Marine Laadukas ja tyylikkään miehinen.
Stadiumista. - asiakas_2015
Huomio Junkyard veloittaa Palautuskulut 4.95
- Hrtwgrhh333
H&M
- 12vvv
Itse käyn zara:lla ostamassa vatteeni ja olen siis 12v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774