Millaisia nuo Classic Armyn sportline arskat on? Onko kannattava ekaks moottori pyssyks käytettynä sorbotettuna, vahviste viilattuna ja tiivistettynä satasen pintaan? Vai kannattaako katella Maruin vastaavia arskoja?
CA M15a4 Sportline
4
<50
Vastaukset
- Advisor
Maruit on liian muovisia. Noista nyt kuuluu hyvää ja pahaa, en tiedä, en omista. Veikkaan että on ihan hyvä. ICS ja G&P on kovia, muistaakseni yksi ICS colt on juoksuhaudassa myytävänä yli sadalla.
- 13+18=30
Jaa tarkkampuja on Jake! VIhdoinkin bongas jonkun softaajat palstalta ;)
- Je11ona
Mutta ei se valvoja-Jake.
Mä olenkin miettiny kun kirjoitustyyli näyttää niin samalta.
Testi: Tarkk'ampuja, onko sulla Well MB02? (tai ainakin oliko) Sitten vinkki että kuka minä olen: "pystyyko Sansei SG-5:dellä tähtäämään vesurilla?"
Kaikki sportlinet on yleensä täyttä kuraa varsinkin CA. CA sportlinejen hinta uutena on jtn 100€-200€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979