CA M15a4 Sportline

Tarkk'ampuja

Millaisia nuo Classic Armyn sportline arskat on? Onko kannattava ekaks moottori pyssyks käytettynä sorbotettuna, vahviste viilattuna ja tiivistettynä satasen pintaan? Vai kannattaako katella Maruin vastaavia arskoja?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Advisor

Maruit on liian muovisia. Noista nyt kuuluu hyvää ja pahaa, en tiedä, en omista. Veikkaan että on ihan hyvä. ICS ja G&P on kovia, muistaakseni yksi ICS colt on juoksuhaudassa myytävänä yli sadalla.

• 13+18=30

Jaa tarkkampuja on Jake! VIhdoinkin bongas jonkun softaajat palstalta ;)

• Je11ona

Mutta ei se valvoja-Jake.
        Mä olenkin miettiny kun kirjoitustyyli näyttää niin samalta.
        Testi: Tarkk'ampuja, onko sulla Well MB02? (tai ainakin oliko) Sitten vinkki että kuka minä olen: "pystyyko Sansei SG-5:dellä tähtäämään vesurilla?"

• Kaikki sportlinet on yleensä täyttä kuraa varsinkin CA. CA sportlinejen hinta uutena on jtn 100€-200€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe