Tuli poikettua Satakunnan keskussairaalan silmäpolilla toista kertaa elämässäni. Jälleen tässä on tyytyväinen asiakas. Toiminta sujuvaa ja jouhevaa. Hoitajat nättejä ja mukavia. Erään hankalan asiakkaan kanssa hoitaja toimi upean ammatillisesti, hianoo....... Tosin lääkärit käyvät jostain kumman syystä vuosi vuodelta nuoremmiksi, mistähän johtuu. Minun silmiini kurkistaneelta lääkäriltä olin kysyä " jokos sinä oot rippikoulun käynyt " ? Onneksi ehdin nielaista kysymyksen ennen kuin se pääsi huulilta ulos, jospa vaikka tohtorin huumorintaju ei olisi ollut kanssani samalla aaltopituudella. Kiitokset ja sylillinen ruusuja silmäpolin henkilökunnalla.
Kiitoksia
2
131
Vastaukset
- kyllä
Samaa mieltä olen monet kerrat käynyt silmäpolilla ja saanut tosi hyvää palvelua.
- kiitos täältäkin
Kiitokset myös täältä Satakunnan keskussairaalan lääkäreille, hoitajille ja muulle henkilökunnalle!
Joskus olen pakon edessä joutunut turvautumaan esim. Etelä.pohjanmaan sairaanhoitoon...ja voi miten avutonta ja töykeää sairaanhoitoa olen niissä saanut.
Jokainen kerta, kun olen Satakunnan keskussairaalassa ollut leikattavana (5 krt), tai vaikkapa vain tutkimuksissa olen saanut todella hyvää palvelua. Sisätauti puolen lääkärit ovat todella asiallisia ja tarkkoja sekä ortopediselläkin hommat hoidetaan asiantuntemuksella. Nuoret lääkärit ovat todella ihania ja ottavat potilaan vaivat tosissaan. Hoitajat sydämmellisiä ja aina valmiita auttamaan, kiireestä huolimatta.
Kiitos heille, sekä myös lääkäriauton henkilökunnalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774