airsoft harrastuksen aloitus

oinas1

Moi. Eli Olen aloitteleva softaaja Olen kyllä pelannut kavereiden kaa metsässä. Mutten oo pelannut viikonloppu peleissä enkä kuulu airsoft seuroihin.Aseina on ollut Crosmanin katkastu haulikkko, Swiss Arm Black Eagle M6 jousiviritteinen tarkkuus kivääri, Kahr Arms Tp-45 ja millenium pistooli jousiviritteinen. Antakaa vinkkejä softauksen aloittamiseen. Oon ostamassa Co2 pistoolin hinta ruuhkassa 49-100 mitä suosittelette?

16

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkk'ampuja

Neuvosin ihan sen takia, kun jos olet aloittelija niin säästämään parikymppiä lisää ja ostamaan sähköpyssyn, kun noissa kaasuaseissa on aika paljon enemmän huolletavaa tiivisteitten jne kanssa..

• Tarkk'ampuja

Ja jos silti sen co2 pyssyn haluat niin varmaan taurua olis ihan ok tuohon hintaluokkaan, taitavat olla aika suosittuja

• oinas1
        Tarkk'ampuja kirjoitti:

Ja jos silti sen co2 pyssyn haluat niin varmaan taurua olis ihan ok tuohon hintaluokkaan, taitavat olla aika suosittuja

No tuossa äsken tykästyin tohon king Arms Thompsoniin.hinta alle 200€ ja aseessa on hyvä lähtö nopeus oisko ollu 120m/s. Mitä mieltä oot aseesta?

• oinas1
        soviet.sniper kirjoitti:

No onhan tuakin ihan hyvä, mutta suosittelisin Cyma M4/AK aloittelialle.

Siinä muutama linkki:
        http://www.taiwangun.com/en/cm-005-rasii-cqb-full-metal-cm?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm002-full-metal-cm?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm-008-full-metal-ris-cm?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm-040d-cm?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm-048m-cm?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm-042-real-wood-full-metal?from=listing&campaign-id=19

Kiitti vinkistä mutta ajattelin ASG PDW sähkö asetta.Aseessa on hyvä lähtönopeus 100m/s se on hyvä lähtö nopeus pienelle aseelle ja ja ase on hieno.Harkitsen tällä hetkellä sitä ehdottamaasi Cyman M4 sähkö asetta ja sitä ASG PDW sähköasetta. Eli kiitti vaan siitä vinkistä.

• oinas1 kirjoitti:

Kiitti vinkistä mutta ajattelin ASG PDW sähkö asetta.Aseessa on hyvä lähtönopeus 100m/s se on hyvä lähtö nopeus pienelle aseelle ja ja ase on hieno.Harkitsen tällä hetkellä sitä ehdottamaasi Cyman M4 sähkö asetta ja sitä ASG PDW sähköasetta. Eli kiitti vaan siitä vinkistä.

ASG en suosittele ollenkaan. Yleensä ne on aikas heikkolaatuisia kun ei tiedä minkä valmistamia ne on.

• 176
        soviet.sniper kirjoitti:

ASG en suosittele ollenkaan. Yleensä ne on aikas heikkolaatuisia kun ei tiedä minkä valmistamia ne on.

Cyma MP5 PDW on aika kova sana jos MP5 PDW on hakusessa. Tällä aseella tarkkuus ei kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen lyhyen piipun takia, mutta kätevä on.

• Tarkk'ampuja
        176 kirjoitti:

Cyma MP5 PDW on aika kova sana jos MP5 PDW on hakusessa. Tällä aseella tarkkuus ei kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen lyhyen piipun takia, mutta kätevä on.

Luulisin että tuo Asg:n pdw on uudelleen pakattua cymaa.. Mitta silti kannattaa ostaa tuo cyman vehe jos pdw:tä haluat

• 719
        Tarkk'ampuja kirjoitti:

Luulisin että tuo Asg:n pdw on uudelleen pakattua cymaa.. Mitta silti kannattaa ostaa tuo cyman vehe jos pdw:tä haluat

Sitä samaa minäkin ajattelin, varmaa tietoa ei vain ole mutta sehän on ASG:n "tyyli".
        Aseethan ovat molemmat metallisia ja samassa hintaluokassa joten voivat hyvinkin olla samoja aseita. ASG:stä kun ei koskaan tiedä.

• oinas1
        Tarkk'ampuja kirjoitti:

Kiitti vinkistä taidan ostaa siihen Cyman PDW:eehen kaupan päälle Mid cap lippaan ja SEN saksalaisen automaatti laturin mini liittimellä.

• 131
        oinas1 kirjoitti:

Kiitti vinkistä taidan ostaa siihen Cyman PDW:eehen kaupan päälle Mid cap lippaan ja SEN saksalaisen automaatti laturin mini liittimellä.

Miksi haluat maksaa 60-70e automaattilaturista kun G&G:n yhtä hyvän saa 30e? Ei kai sulla mene Ansmannin 10e laturi ja kallis laturi sekaisin?

• Cyma vai marui
        131 kirjoitti:

Miksi haluat maksaa 60-70e automaattilaturista kun G&G:n yhtä hyvän saa 30e? Ei kai sulla mene Ansmannin 10e laturi ja kallis laturi sekaisin?

Osaako kukaan neuvoa kumpi kannattaa ostaa cyman uusi sähkö ase vai Tokio Maruin käytetty ase ja nyt tarkoitan jotain vuosi puolitoista vanhaa sähkö asetta

• Cyma vai marui kirjoitti:

Osaako kukaan neuvoa kumpi kannattaa ostaa cyman uusi sähkö ase vai Tokio Maruin käytetty ase ja nyt tarkoitan jotain vuosi puolitoista vanhaa sähkö asetta

No Cyma tietty. Sen laatu on parantunu huomattavasti siitä mitä se oli joskus. Maruin laatu on menny alaspäin. Ainoot hyvät Maruin aseet on pistoolit, mutta muissa on toi laatu huonontunu.

• 15+14=28

Ottaisin itse cyman. Marui yliarvostettua påskaa

• Advisor

Komppaan, marui alkaa olemaan jo sellanen vanhus, vanhentunut melkein kaikkialla paitsi GBBP:issä. Oma suosikki niiden puolella

• skfj

älä osta ASG jos olet viisas.. viimeksi kun tuli heidän kamaansa tilattua puuttui aseesta pari ruuvia jo valmiiksi laatu on mitä on. heikohkoa t.17v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe