Miehelläni ja minulla on tarkoitus lähteä tammikuussa espanjaan, puerto ricoon. Tahtoisinkin nyt suosituksia hotelleista niiden huoneista, ostospaikoista, ravintoloista ja aktiviteeteista? Kaikki apu otetaan vastaan matkaa suunnitellessa.
Puerto rico tammikuussa
Ricotico
1
173
Vastaukset
- nonoplan
Kaikkihan riippuu aina siitä, minkä ikäisille, mitä hakee ja millä budjetilla. Kanarian lomaan en itse yhdistä suurempia shoppailuja, ravintolat tulee valittua sen mukaan missä kulloinkin ollaan nälän yllättäessä, yleensä valinnanvaraa on ollut. Tosin mitään gourmet tasoa en ole hakenutkaan. Googlella pystyy aika paljon selvittämään asioita. Lämmintä siellä on yleensä sen verran kuin täällä kesällä. Itse haen sieltä aurinkoa ja rentoutumista, kaikki muu tehdään fiiliksen mukaan. Kotioloissa saa suunnitella ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722