Olisiko tuommoinen maruin p90 hyvä ensimmäiseksi aseeksi käytettynä, en halua mitään m4 tai ak tai g36c :) millainen tulinopeus tuossa on ja lentääkö pitkälle ja onko tarkka? P90 miellyttää silmää eniten ja olis vissiin kompakti sekä voi käyttää cqb peleissä KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN!
Tm P90 TR
10
52
Vastaukset
- 10+4=13
Tulinopeus ihan perus mitä kaikissa muissakin. Kuula lentää ihan ok pitkälle ja on aika tarkka. Huom kannattaa käydä kokeilemassa, jotkut tykkää aseesta ja toisten mielestä se on aivan kamala vekotin kun on hyvin erilainen. Yleensä "love or hate".
- 12+11=22
Ajatuskatko, siis ei sit erilaisuutta vihata, vaan sitä asentoa miten pidetään kiinni kun on vähän eksoottisempi. Ja sisäpeleihin ei käy, koska semi on pois käytöstä lähes poikkeuksetta koska se cut offin suunnittelu jotain aivan kuraa. Ja vaikka semi vielä toimisikin, niin kuluu hyvin äkkiä pois ja sen jälkeen ampuu semilläkin sarjaa. Eli käytännössä moodit ovat: safe, full auto, full auto
- alotteleva air airsoftaa
OK kiitti tiedosta :) entäs kun tuossa on versio 6 rataslaatikko kestääkö Se yhtä hyvin kuin 3 ilman virityksiä?
- alotteleva air softaaja
alotteleva air airsoftaa kirjoitti:
OK kiitti tiedosta :) entäs kun tuossa on versio 6 rataslaatikko kestääkö Se yhtä hyvin kuin 3 ilman virityksiä?
Ja on ihan hyvä noin 100 e pyssyks?
alotteleva air softaaja kirjoitti:
Ja on ihan hyvä noin 100 e pyssyks?
Ver 6 Kestää kyllä aikas hyvin ilman virejä ja kestää myös virityksiäkin suhteellisen hyvin. Imo Ver 3,4,6 ja 8 on ne parhaimmat rataslaatikot.
No jos se on käytetty ja mahdollisuus kokeilla ennen ostoa niin sitten se on ihan ok 100€ aseeks.
- 17+14=30
Vakiosta 100e on aika kallis hinta imo, ainakin jossei ole RDS version. Mutta kukin tavallaan.
- 1+4=4
Nopeasti katsoin pysärit läpi, ja tämä olis ihan kohtuu hyvä diili:
http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=117403
vähän viripalikkaa, parit ihan hyvät statit omaavat lipot ja fetti. Myös jotain lippaita tms ja silukka vai miksi te sitä ny kutsuttekaan.- alotteöeva softaaja
Oon tuotakin katellu, Mites minkä lainen laturi pitää olla lipoilla? Kun tuon mukana ei taida tulla
- 3+7=9
Joku balansoiva lipolaturi. Vinkkinä vaan, että kannattaa ostaa mahdollisimman nopeasti lipo akut ja ottaa ne käyttöön, sillä aluksi se tuntuu kauhealta "säätämiseltä" mutta siihen tottuu todella nopeasti. Kolme kertaa pelaat lipoilla ja se on ihan rutiinia. Akku lataukseen, valo vaihtuu vihreäksi ja pelaamaan! Varoo vain viritys yms tuuninkivaiheessa ettet pistä lipoja oikosulkuun ja jos tulinopeus hidastuu dramaattisesti niin lopetat ampumisen ja vaihdat akun. Itsekkin pähkäilin aikanaan tuon lipo-ongelman kanssa, mutta nyt olen todella tyytyväinen että vaihdoin lipoihin, ja voin taata ettet tule pettymään! Hurjat tehot pienessä paketisa.
- alotteleva aoftaaja
Käykö tuo tradesoftissa oleva turnigyn 30e laturi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969