Minulla on ongelma. olen 26 vuotias komeaksikin kehuttu mies oulusta.
Ongelmana on vanhemmat naiset yli 40v. olen aivan hulluna heihin ja oulussa ei tarjontaa ole. kaikki pelkäävät kun on nuorempi. Onko kellää ratkaisua ja onko muita jolla vastaava ongelma..
miksi vanhempi nainen kiinostaa?
13
364
Vastaukset
- vastaukset kysymyksi
äiti-ongelmat...
humalassa ne vanhat ämmät on kiimasimmillaan ja haluaa antaa jopa meille joita ei kiinnosta - blondie08
Harmi kun olet kiinnostunut vain yli 40 vuotiaista..
- Oulunnainen
Liekö tuossa mitään omituista, että nuoria miehiä vanhemmatkin naiset saattaa kiinnostaa. Aina ei kyse ole mistään äitikompleksista, vaan huorta miestä saattaa houkutella se, että nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo. Näin ei välttämättä nuoren naisen kohdalla ole.
Itsellä muutamia kokemuksia nuoremmista miehistä, ei huonoja ollenkaan.
Ikinä en ole heidän kanssaan tuntenut olemani mikään äitihahmo, vaan aina on ollut ns menoa ja meinkiä, mikä ei oman ikäisten miesten kanssa ole läheskään varmaa.
Mulle kyllä edelleen kellpais...no näinhän se varmasti menee. itse en vaan ole tuota tunnettä päässyt kokemaan vaikka sitä yrittänyt. oman ikäiseni naiset ovat niin epävarmoja ja välttämättä kaikkea ei uskalla edes puhua. mistä tykkää jne.
itsevarma nainen on niin mahtava sängyssä kaikki tekeminenkin on paljon rennonpaa ja hauskemaa,,
jospa se joskus vielä tärppäis:)
- puumaehdokas
Voi juro, juro.. Sun ainoa ongelma on, että olet Oulussa =) Käyttäisin sua, aivan takuulla kertoisin mistä tykkään...
- kuumapuuma3
Mä aion juuri kokeilla nuorta miestä joka on suunnilleen sun ikäinen ;) Olen jo kauan, vuosia, tuntenut vetoa vain nuoriin miehiin eli puuman vikaa on. Oli tässä jo aika nuori välillä mutta nyt on tulossa vielä parempaa, toivottavasti.
joo pitäs varmaan eteläänpäin muuttaa.. oulu on niin saakelin kuihtunu:)
- Oulunnainen
Puumaa mä metsästän....pitää etsiä vain oikeista paikoista...... kuten lauletaan.... ei oulu ole sen kuihtuneempi kuin mikään muukaan kaupunki..Katsele Juro ymärilles, kyllä se täälläkin voi tärpätä.
- Oul(m)
olen valmis
Kyllä meitä nuoria miehiä on pääkaupunkiseudullakin, eikä vanhempia naisia ole näkynyt ;)
hiljaista on:)
- --------------------
Tuntuu siltä että Tampereellakaan ei oikein ole puumanaisia. Pitää varmaan harkita Helsinkiin muuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029