RKP-palsta on taas estetty!

Svekokratia!

Taas kerran RKP-palsta on ainoana puolue-palstana kiinni!

Onko kyseessä svekohakkerit vai onko Suomi24 mukana keskustelun estämisessä?

Kas siinäpä kysymys!

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin?

Kielipolitiikka-palsta lopetettiin svekotahojen vaatimuksesta taannoin. Siksi on helppo uskoa, että foorumi itse on mukana kielikeskustelun sensuroinnissa.

• Svekokratia!

Suomi24, teidät myytiin Venäjälle ja heti alkoi sen-suuri. MuroBBS:sä olette jo naurun kohde kauppojenne takia.

• Yandex rulaa

Neukkumeininkiä

Vieläkö joku väittää uutista vitsiksi? Olisi kuin Putinin koottuja selityksiä.

Mutta joskus Putiniltakin lipsuu. Kuten nytkin malesialaiskoneen alas ampumisessa. Tuli vahingossa myöntäneeksi venäläisten se tehneen.

• Höpö höpö
        Yandex rulaa kirjoitti:

Neukkumeininkiä

Vieläkö joku väittää uutista vitsiksi? Olisi kuin Putinin koottuja selityksiä.

Mutta joskus Putiniltakin lipsuu. Kuten nytkin malesialaiskoneen alas ampumisessa. Tuli vahingossa myöntäneeksi venäläisten se tehneen.

Sopinee tähänkin:

Onko oikeasti enään mitään väliä, näyttäisi olevan käytännössä nyt jo kaikki suomi24:n palstat, ainakin asiapalstat hullujen ja häiriköitten sotkemia, Yleistä politiikasta palsta meni aktiivisen salaliittotoreetikon sekoiluun, taisi olla viimeinen asiapalsta vailla kajahtaneita, vai onko jollain esittää jotain muuta palstaa jossa näitä sekopäitä ei ole?

Ylläpidolle sen verran, että moderointinne ei oikein toimi, minkä varmaan itsekin tiesitte, en kuitenkaan kaipaa ohjelmallista ns. konemoderointia, joka poistaa häiriköiden pyynnöstä myös asiaviestit.

Taisi käydä niin, että ruotsalainen Eniro vedätti Alleria pahasti ja myi roskan Allerille, Eniron väki tajusi, että suuri osa suomalaista on aivan liian tyhmiä avoimien palstojen keskusteluihin. Eniro tyytyväisenä pyörittää edelleen ruotsalaista asiallista suomi24:ää vastaavaa Passagenia naapurimaassa, pääsi eroon tästä sekopääfoorumista.

Ehkä omistjien pitäisi yrittää myydä tämä rytö vaikka sille Yandexille josta se sekopäinen salaliittohörhö palstoilla mouhoo, ehkä heillä olisi riittävästi väkeä moderointiin ja ylläpitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      843
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32