edellisen luotsin persut söi pois kirjoituksillaan viikossa. persut pistivät myös ruuttamopoplutoonan ja lakaisukone armaadan kiusaamaan luotsia. kuulema prätkällä pitkälle luotsi on niuvanniemessä kuntoutumassa persusaitin luotsaamisesta.
onko uusi luotsi persujen jäsen
ollaan näköjään saatu uusi luotsi
8
55
Vastaukset
- pannarit lättyyn vaa
Minusta tietyt nimimerkit esim. juoppopersu ja majava.persu pannit heti ikuisiksi ajoiksi palstalle.
Syyy;
Ei koskaan mitään asiallista sanottavaa!- Luotsin linjako?
Juopon ja majavan lätyttämiseen kehittävä viesti saa "asiallisena" jäädä, mutta heitä puolustavat viestit on poistettu?
- Vladimir Soini
No ei varsinaisesti mikään uusi luotsi, yritti jo aiemmin toisella nimimerkillä pestissä, mutta täysin asiattomasta sensuurista tuli ylläpidolle niin paljon negatiivista palautetta että sai lopulta potkut. Nyt sitten uusi yritys toisella nimimerkillä.
Kannattaa ottaa talteen nyt kaikki mitä kerkiää, pian alkaa taas megalomaaninen sensuuri jolla palsta siivotaan kaikesta asiallisesta Perussuomalaisiin kohdistetusta kritiikistä. - ULOS RIVOPERSUTTAJA
Ulrich tämä pejavamarsu
en eräst pahin sukuelinpostaaja täällä
Poistata koko sen nimimerkki
Hyvänä linjana voisi olla, että PERSU-viittaavat nimimerkit kokonaan
pois
Peruste
sana PERSU on kielletty eduskunnassa ja Heinäluoma puhemiehenä on pannut
oman puolueensa rivon persuttajan Mia - Petra Kumpula-Natrin
persukielenkäytön poikki
Eli Ulrcih ULOSTA MAJAVA.PERSU- PS-kielentutkija
Totta, sana "persu" on kuin "perse" ja on siksi loukkaava termi.
- satasen akka
Voi hyvänen aika!
- Näytät tietävän
Tapasit siellä luultavasti omia kavereitasi, kun noin hyvin tunnut asioista olevan perillä majavanper-se. Mutta sillähän niitä sinun kaltaisia sekopäitä tuntuu riittävän.
- Luotsi koulutukseen
Olisi kiva, jos täällä olisi hommansa hoitava ja puolueeton luotsi. Sellaista ei taida kuitenkaan olla näköpiirissä? Jo ihan alkeet on hukassa: palstan aihe on "keskustele perussuomalaisista". Ei "perussuomalaiset, keskustelkaa täällä vaikka Arhinmäestä".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899