Mikä maski tulee tämän setin mukana http://www.kuulapurkki.fi/index.php/g-g-cm16-carbine-super-combo.html sillä tuolla lukee vain että Full face mask eli tarvitsisin tiedon. Ja onko ase muuten hyvä? Hyvät ja huonot puolet :)
g&g cm16 carbine setti
7
55
Vastaukset
- Advisor
Lue ne vitun keskustelut
- Advisor
Lue ne fakin keskustelut
- mävaaa
Nii mitkä?
- Advisor
Ootko v--u tosissas? Siis täältä löytyy arviolta 100kpl keskusteluita, osa tämän viikon puolelta jopa, joissa keskustellaan tästä pyssystä...
Edelleen, ggcombot ei ole hyviä näille aloittelijoille, käytetty tai cyma on hyvä.
Käyttä suomi24 hakua ja kirjota sinne niin löytyy tusina noita.....
- mä taas
Joo o oon kattonukki mutta suurin kysymys oli tosta maskista...
- Autisti ankka
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/taistelutamineet/maskit/full-face-mask-musta.html tais olla joku tuommonen.. Ainakin kaverille tuli kuulapurkin alotuspakkauksen mukana tuommonen ja on 100x parempi kuin ne normaalit g&g lasit mitkä normaalisti tulee vaikka en maskeista pidäkkään. Tosin Se repi siitä ensiks sen kaulurin ja lopuks kaiken,muun paitsi lasit ja lipan irti käyttönulavuuden lisäämiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899