Otsikko kertoo kaiken, eli kumpi on mielestänne parempi maski vai suojalasit (ei sankalasit) ja alakasvosuoja? Olen aloittelija ja olen ostamassa sähkörynkkyä (ase tiedossa) mutta en tiedä kumpi olisi parempi kasvojen suojaamiseen. Maskissa on Se huono puoli että tähtääminen vaikeentuu mutta lasit ja alak.suoja suojaa vähemmän?
maski vai lasit ja alakasvosuoja?
16
208
Vastaukset
- ShakeBananas
Lasit shemagh boonie=paljon hienompi ja parempi kuin maski
Mutta ei sitten oikeasti suojaa yhtään mitään. Osta se alakasvonsuoja, sillä sen voit ottaa pois päästä esim. pelikentällä / offarilla ollessa ja pitää laseja edelleen päässä. Alakasvonsuojat ovat muutenkin useimmiten vähemmän tiellä tähdätessä matalan profiilinsa ansiosta kuin kokomaskit
- ShakeBananas
Miten niin ei shemaghi suojaa jos sen nostaa kasvoille? Ei kyllä ole kokemusta noista alakasvo suojista, mitta epäilen että ainakin noilla neopreeni suojilla saa lasit huuruun,aika helposti
- Advisor
ShakeBananas kirjoitti:
Miten niin ei shemaghi suojaa jos sen nostaa kasvoille? Ei kyllä ole kokemusta noista alakasvo suojista, mitta epäilen että ainakin noilla neopreeni suojilla saa lasit huuruun,aika helposti
Juuri niin. Sulla ei ole kokemusta. Verkko alakasvosuojat toimii hyvin ja suojaa, itellä tulee itsevarmempi olo kun tietää ettei hampaat lähde kuulien matkaan. Shemagh on vaikea nostaa kesken pelin, tai riippuu sidontatyylistä, jos on vaiks se niskamalli niin sen kanssa saa säätää sitten.
Kypärä, alakasvosuoja, lasit ftw - Suojaus
Advisor kirjoitti:
Juuri niin. Sulla ei ole kokemusta. Verkko alakasvosuojat toimii hyvin ja suojaa, itellä tulee itsevarmempi olo kun tietää ettei hampaat lähde kuulien matkaan. Shemagh on vaikea nostaa kesken pelin, tai riippuu sidontatyylistä, jos on vaiks se niskamalli niin sen kanssa saa säätää sitten.
Kypärä, alakasvosuoja, lasit ftwJa tuo näyttää kaikenlisäksi ihan hienolta! Ite just samalla tavalla :)
ShakeBananas kirjoitti: