Otsikko kertoo kaiken, eli kumpi on mielestänne parempi maski vai suojalasit (ei sankalasit) ja alakasvosuoja? Olen aloittelija ja olen ostamassa sähkörynkkyä (ase tiedossa) mutta en tiedä kumpi olisi parempi kasvojen suojaamiseen. Maskissa on Se huono puoli että tähtääminen vaikeentuu mutta lasit ja alak.suoja suojaa vähemmän?
maski vai lasit ja alakasvosuoja?
16
208
Vastaukset
- ShakeBananas
Lasit shemagh boonie=paljon hienompi ja parempi kuin maski
Mutta ei sitten oikeasti suojaa yhtään mitään. Osta se alakasvonsuoja, sillä sen voit ottaa pois päästä esim. pelikentällä / offarilla ollessa ja pitää laseja edelleen päässä. Alakasvonsuojat ovat muutenkin useimmiten vähemmän tiellä tähdätessä matalan profiilinsa ansiosta kuin kokomaskit
- ShakeBananas
Miten niin ei shemaghi suojaa jos sen nostaa kasvoille? Ei kyllä ole kokemusta noista alakasvo suojista, mitta epäilen että ainakin noilla neopreeni suojilla saa lasit huuruun,aika helposti
- Advisor
ShakeBananas kirjoitti:
Miten niin ei shemaghi suojaa jos sen nostaa kasvoille? Ei kyllä ole kokemusta noista alakasvo suojista, mitta epäilen että ainakin noilla neopreeni suojilla saa lasit huuruun,aika helposti
Juuri niin. Sulla ei ole kokemusta. Verkko alakasvosuojat toimii hyvin ja suojaa, itellä tulee itsevarmempi olo kun tietää ettei hampaat lähde kuulien matkaan. Shemagh on vaikea nostaa kesken pelin, tai riippuu sidontatyylistä, jos on vaiks se niskamalli niin sen kanssa saa säätää sitten.
Kypärä, alakasvosuoja, lasit ftw - Suojaus
Advisor kirjoitti:
Juuri niin. Sulla ei ole kokemusta. Verkko alakasvosuojat toimii hyvin ja suojaa, itellä tulee itsevarmempi olo kun tietää ettei hampaat lähde kuulien matkaan. Shemagh on vaikea nostaa kesken pelin, tai riippuu sidontatyylistä, jos on vaiks se niskamalli niin sen kanssa saa säätää sitten.
Kypärä, alakasvosuoja, lasit ftwJa tuo näyttää kaikenlisäksi ihan hienolta! Ite just samalla tavalla :)
ShakeBananas kirjoitti:
Mikäli haluat hengittää useamman kangaskerroksen läpi niin ehkä sitten, mutta muuten ei. Toisin sanoen jos rullaat huivin ja laitat sen suun eteen, niin saat lähinnä kuuman ja tiiviin tulpan hengitystien eteen.
http://images1.opticsplanet.com/365-240-ffffff/opplanet-lackhawk-tactical-shemagh-olive-black-330005od-on-figure.jpg
Linkin takana olevassa kuvassa näkyvään ratkaisuun sopiva sarja vaan naamaan ja suun alueelle, niin hampaat voivat mennä. Pehmeä shemag ei pysäytä lentäviä kuulia vaan parhaassa tapauksessa vain hidastaa.Toisena vaihtoehtona on se 100% suojaava ilmava verkko, niin ei luulisi olevan vaikea valita kumman ottaa.
Saahan tavallisesta huivistakin ihan toimivan alakasvosuojan jos on aitoa nahkaa tai kumia/joustavaa muovia ja liimaa/ompelee sen huiviin/shemag:iin.
- Pitäis tehdä käyttäjä...
Itseäni mietityttää mitkä lasit hankkisin alakasvosuojan (verkko) kaveriksi. Bolle X800 olen nähnyt ja kuullut toimivan, mutta ne huurtuvat. Sopisiko esim. ESS XT tai kalliimmat Land Opsit, Vehicle Opsit, tai Profile NVG:t? Tai kenties Bolle X500, mutta vähän isot taitaa olla?
- äsköne
Tai ESS Advancer V12
- koita kestää
äsköne kirjoitti:
Tai ESS Advancer V12
Pyh sanon mä :D ostaa vaa halvimmat airsoftii tarkotetut suojalasit (tai huurtumattomat jos ny iha pakko tai sit verkkolasit) ja sit osumat vaan kestää
no jos koko ajan sitä suuta aukoo (paljasta vaa koko aja mis oot) nii voit saada hampaisii/suoraa suuhu kuulan nii siin tapaukses vasta harkitse jtn suojaa siihe - äsköne :)
koita kestää kirjoitti:
Pyh sanon mä :D ostaa vaa halvimmat airsoftii tarkotetut suojalasit (tai huurtumattomat jos ny iha pakko tai sit verkkolasit) ja sit osumat vaan kestää
no jos koko ajan sitä suuta aukoo (paljasta vaa koko aja mis oot) nii voit saada hampaisii/suoraa suuhu kuulan nii siin tapaukses vasta harkitse jtn suojaa siiheJa tarkotin hihnallisii lasei
- äsköne :)
koita kestää kirjoitti:
no jos koko ajan sitä suuta aukoo (paljasta vaa koko aja mis oot) nii voit saada hampaisii/suoraa suuhu kuulan nii siin tapaukses vasta harkitse jtn suojaa siiheJa tarkotin hihnallisii lasei
- Se kysyjä
koita kestää kirjoitti:
no jos koko ajan sitä suuta aukoo (paljasta vaa koko aja mis oot) nii voit saada hampaisii/suoraa suuhu kuulan nii siin tapaukses vasta harkitse jtn suojaa siiheEn mä sitä kipua pelkää vaan onhan ne paikatut/melkein kokonaan uusitut hampaat aina huonompia. Voi vihloo yms, sekin on tosi ärsyttävää.
Ritilälasit = ei, tumma näkymä.
Huurtuvuus = mahdollisimman vähän.
Profiili = mahdollisimman pieni - koita kestää
Se kysyjä kirjoitti:
En mä sitä kipua pelkää vaan onhan ne paikatut/melkein kokonaan uusitut hampaat aina huonompia. Voi vihloo yms, sekin on tosi ärsyttävää.
Ritilälasit = ei, tumma näkymä.
Huurtuvuus = mahdollisimman vähän.
Profiili = mahdollisimman pieniNoh ittelläni o swiss armsin suojalasit, halvimmat mitä löytyy
huurtuu helposti kyllä mutta påähän sopii hyvin - Advisor
koita kestää kirjoitti:
Noh ittelläni o swiss armsin suojalasit, halvimmat mitä löytyy
huurtuu helposti kyllä mutta påähän sopii hyvinJärjem jättiläiset taas liikkeellä, heh heh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826