Elikkäs.
Raskaana olen ja seksihalut on hyvinkin tallella. Samaa vaan ei voi sanoa ukosta..
Onko täällä miehiä tai naisiakin joilla kokemusta tälläsestä tilanteesta?
Mies on nyt neljättä kuukautta kieltäytyny minkäänlaisesta seksistä.. Kun tuntee harrastavansa sitä vauvan kanssa.
Mikähän neuvoksi?
Raskaana oleva etsii miehistä kokemusta..
26
687
Vastaukset
- Heij
Asutko missä niin tulen helpottamaan puutettasi
- -Saamaton-
Perkule kun se noin helppoo oliski :)
Kyllähän tässä saa tarpeensa tyydytettyä itsekin jollakin tavoin mutta kummastuttaa vaan tilanne.. Siksipä kaipailin neuvoa kuinka pattitilanteen sais ratkottua..- Heijj
Ukko vaan vaihtoon ja uutta vähän halukkaampaa ja enemmän sua ajattelevaa tilalla :)
- -Saamaton-
Heijj kirjoitti:
Ukko vaan vaihtoon ja uutta vähän halukkaampaa ja enemmän sua ajattelevaa tilalla :)
Hah.. Semmonen mieshän onki helppo löytää joka tosta noin vaan hyppää remmiin naisen kaa kuka on raskaana :D
- Heijj
-Saamaton- kirjoitti:
Hah.. Semmonen mieshän onki helppo löytää joka tosta noin vaan hyppää remmiin naisen kaa kuka on raskaana :D
Löytyy
- nussukalle
-Saamaton-, miehesi haluttomuus yhdyntään raskaana olevan naisen kanssa lienee verrattavissa seksisuuntaukseen. Vaikka toiset tuntevat inhoa kuminaamioihin ja kurittamiseen, toisille nämä ovat välttämättömiä kiihotuksen saamiseksi. Suuntauksen lajeja on netin palstoilla lukemattomia.
Itse kiihotun myös raskaana olevasta naisesta. Olipa tyttö sitten raskaana tai ei, alaosaton asu ja posliinivittu ovat minusta aivan erityisen viehättäviä.
Fantasioimme vaimoni kanssa, että meillä olisi pitkäaikainen ystäväpariskunta ja ystävyys olisi luonnollisesti laajentunut myös ristikkäiseen seksiin. Kieltäytyisimme yhdynnästä - mutta harrastaisimme muita seksileikkejä - vain aivan lyhyeksi aikaa, mutta heti kun jompikumpi rouvista olisi varmuudella todettu raskaaksi, yhdyntä toisen puolison kanssa olisi aivan erityisen miellyttävää sekä tytöille että pojille.
Jatkaisimme yhdyntää aivan viime metreille aina synnyttämiseen asti ja niin pian sen jälkeen kuin mahdollista. Kotioloissa taas samoin jatkaisimme yhdyntää oman rouvan kanssa. Yhdyntä raskaana olevan tytön kanssa, oli hän sitten oma rakas tai ystävärouva, tuntuisi erityisen herttaiselta.
Tuntuisi kovin herkältä olla yhdynnässä ystävärouvan kanssa, kun heille on syntymässä pikkuinen, ja tuntuisi samoin hyvin suloiselta olla yhdynnässä oman rakkaan kanssa, kun meille on tulossa vauva.
Miehesi tuskin voi suuntautua toisin. Raskaus on hänelle ylipääsemättömän vastenmielistä. Koska olet odottanut seksiä jo neljä kuukautta, tilanne ei muutu. Olet vapaa yksipuolisestikin hakemaan seksiä toisaalta, tosin se ei ole helppoa, kuten itsekin havaitset. Mutta olet kuitenkin vapaa. Jos voisin, suutelisin vittuasi ja työntäisin sinne kyrpäni, olet suloinen pömppövatsa! :)- lötjönen
Huono tilanne mutta pieni vieras pikapano tekis hyvää. Onhan suomi täynnä auttajia. Joka ei kiimaista auta on kirottu. En ole kirottu.
- -Saamaton-
No on se mukava kuulla että edes jonku ukko on semmonen että haluaa tyydyttää Naisensa myös raskaana ollessa.. :) Teitä on harvassa. Ja siis oma ukkohan on sitä mieltä että se on ihan ok hänen olla sepalus kiinni siihen asti kunnes muksu on pihalla jonka jälkee sitte voidaan panna tän neljän kohta viiden kuukauden edestä.. Mutta harmi vaan kun ei vittuakaan nappaa kun tolleen ajattelee..
En mä ole tavara.. Mitä käytät kun haluat. - -Saanaton-
lötjönen kirjoitti:
Huono tilanne mutta pieni vieras pikapano tekis hyvää. Onhan suomi täynnä auttajia. Joka ei kiimaista auta on kirottu. En ole kirottu.
Mutta mitäs sitt ku pitäs uskollinen olla :D
- nussukalle
-Saamaton- kirjoitti:
No on se mukava kuulla että edes jonku ukko on semmonen että haluaa tyydyttää Naisensa myös raskaana ollessa.. :) Teitä on harvassa. Ja siis oma ukkohan on sitä mieltä että se on ihan ok hänen olla sepalus kiinni siihen asti kunnes muksu on pihalla jonka jälkee sitte voidaan panna tän neljän kohta viiden kuukauden edestä.. Mutta harmi vaan kun ei vittuakaan nappaa kun tolleen ajattelee..
En mä ole tavara.. Mitä käytät kun haluat.-Saamaton-, en oikein usko, että olisi kovin tavallista, että mies jättää vaimonsa ilman seksiä raskauden ajaksi. Paremminkin miehet kyselevät, miten pitkään yhdyntää voi jatkaa. Ja sitä voi jatkaa aivan raskauden loppuajalle, jos raskaus on sujunut suhteellisen ilman komplikaatioita.
Vaikka raskaus olisi alkanut tahattomastikin, yhteisen lapsen odottaminen herkistää mielen ja antaa seksileikkeihinkin aivan uuden säväyksen. Mies on yleensä pian valmis herttailemaan, jos vaimo vain antaa vittuansa.
Useammin kai on niinpäin, että vaimolta menee hormonit sekaisin eikä HÄN ole valmis enää seksiin. Joka tapauksessa, on ihanaa työntää kyrpänsä raskaana olevan naisen vittuun, olipa hän sitten oma rakas tai ystäväpariskunnan rouva.
Et todellakaan ole käyttötavara. Sinun kuuluu saada runsaasti hellyyttä ja varsinkin pikkuista odottaessa,
Vaikutat kovin söötiltä, nuolen suloista vittuasi ja työnnän kyrpäni sisääsi niin että vajoat käsittämättömän ihaniin tuntemuksiin. Hyvää yötä! :) - miehen logiikka
nussukalle kirjoitti:
-Saamaton-, en oikein usko, että olisi kovin tavallista, että mies jättää vaimonsa ilman seksiä raskauden ajaksi. Paremminkin miehet kyselevät, miten pitkään yhdyntää voi jatkaa. Ja sitä voi jatkaa aivan raskauden loppuajalle, jos raskaus on sujunut suhteellisen ilman komplikaatioita.
Vaikka raskaus olisi alkanut tahattomastikin, yhteisen lapsen odottaminen herkistää mielen ja antaa seksileikkeihinkin aivan uuden säväyksen. Mies on yleensä pian valmis herttailemaan, jos vaimo vain antaa vittuansa.
Useammin kai on niinpäin, että vaimolta menee hormonit sekaisin eikä HÄN ole valmis enää seksiin. Joka tapauksessa, on ihanaa työntää kyrpänsä raskaana olevan naisen vittuun, olipa hän sitten oma rakas tai ystäväpariskunnan rouva.
Et todellakaan ole käyttötavara. Sinun kuuluu saada runsaasti hellyyttä ja varsinkin pikkuista odottaessa,
Vaikutat kovin söötiltä, nuolen suloista vittuasi ja työnnän kyrpäni sisääsi niin että vajoat käsittämättömän ihaniin tuntemuksiin. Hyvää yötä! :)se vauva voi saada traumoja vanhempana jos tuntee isänsä kalun ruikkivan spermat äitin pilluun
- -Saamaton-
miehen logiikka kirjoitti:
se vauva voi saada traumoja vanhempana jos tuntee isänsä kalun ruikkivan spermat äitin pilluun
No höpönlöpön.. :) Tunkeehan lääkäritki jos jonkinmoisia vekottimia tonne värkkiin kun tutkivat onko kaikki hyvin..
- lötjönen
-Saamaton- kirjoitti:
No höpönlöpön.. :) Tunkeehan lääkäritki jos jonkinmoisia vekottimia tonne värkkiin kun tutkivat onko kaikki hyvin..
Siunatussa tilassa voi olla vähän uskotonkin kun hormoonit hyrrääää.
- 10 + 11
Jos liitossa ylipäänsä on uskollisuuden velvoite, toisen seksilakko antaa toiselle täyden oikeuden vapautua velvoitteesta, siinäkin tapauksessa että velvoitteesta on alussa sovittu. Sopii sekä raskauteen että mihin tahansa muuhun.
- -Saamaton-
No kyllä me sillä pohjalla ollaan aikoinaan liikkeelle lähdetty että uskollisia ollaan toisillemme. Millä perusteella saa olla uskoton tässä tapauksessa? Kun kumminkin lapsikin tulossa ja kaikkee..? Mä oon kyllä jotenkin asennoitunu jo niin että luultavasti se pettää mua taas jälleen ja siksi mä en saa munaa.. Mutta en tiiä..
Oon päättäny että synnytyksen jälkeen hoidan itteni niin timmiin kuntoon kun vaan pystyn ja nautin siitä jos saan huomiota miespuolisilta henkilöiltä. Tarviin ison itsetunnon pönkityksen kyllä :D - 10 + 11
-Saamaton- kirjoitti:
No kyllä me sillä pohjalla ollaan aikoinaan liikkeelle lähdetty että uskollisia ollaan toisillemme. Millä perusteella saa olla uskoton tässä tapauksessa? Kun kumminkin lapsikin tulossa ja kaikkee..? Mä oon kyllä jotenkin asennoitunu jo niin että luultavasti se pettää mua taas jälleen ja siksi mä en saa munaa.. Mutta en tiiä..
Oon päättäny että synnytyksen jälkeen hoidan itteni niin timmiin kuntoon kun vaan pystyn ja nautin siitä jos saan huomiota miespuolisilta henkilöiltä. Tarviin ison itsetunnon pönkityksen kyllä :DUskollisuuteen kuuluu velvollisuus antaa seksiä toiselle. Jos toinen on jättänyt tämän velvollisuuden täyttämättä, hän yksin teoin on sanonut uskollisuuden siteen irti. Toinen on silloin vapaa menemään.
On muuten luultavaa, että arvelusi siitä, että hän käyttää raskautta tekosyynä ollakseen sitten viriilimpi toisen tytön kanssa, on oikea. Sinun vittusi ei ole velvoitettu lepäämään. Senkun toimit.
- Varoituksen sana
Mä olisin varovainen ton jutun kanssa. Meinaan, että jos mun muijani odottaisi mun lasta ja antaisi samaan aikaan jonkun pökkiä pilluaan niin mä voisin hyvin tappaa sen akan. Ei vois meinaan pahemmin loukata.
- -saamaton-
Mitenkäs se mitä toi äijä tekee? Eipä sillä, satun tietämään miten vittumaiselta se tuntuu ku toinen pettää. Mutta mä kyllä vähän hermostun tästä sunki ajattelutavasta... Jos raskaana oleva nainen pettää siks että äijä ei anna.. Ei anna edes itteään runkata niin tokihan se on naisen syy.. Voi luoja!!! Mutta en mä kyllä allekirjota sitäkään että pettää pitäs..
- 10 + 11
Jos mies ensin kieltäytyy seksistä, muija saa sitä toiselta ja mies katsoo oikeudekseen tappaa vaimonsa, niin sellaisesta miehestä on erottava jo ennen lapsen syntymää. Mies, joka tällaisia edes puhuu, ei ole kunnossa.
- lötjönen
Jos oma ei ymmärrä pönkittää niin hommaa pönkää rakoon. Kyllä puutteeseen saa apua vapaaehtosia piisaa kyllä.
- epäilystietoinen
Mutta kun ongelma ei ratkea sillä että tappaa miehen jonka kanssa vaimo pettää.
- -Saamaton-
epäilystietoinen kirjoitti:
Mutta kun ongelma ei ratkea sillä että tappaa miehen jonka kanssa vaimo pettää.
Hah. Hyvä heitto :D Eihän tää joo kenenkään tappamisella selviä tää tilanne.
-Saamaton- kirjoitti:
Hah. Hyvä heitto :D Eihän tää joo kenenkään tappamisella selviä tää tilanne.
-Saamaton- Laita SP:tä jos haluat keskustella aiheesta. hakkinevolli001@gmail.com
- lötjönen
Koitas nyt vaan saada munaa niin helpottaa.
- vauvaa tökkien
Hyi saatana.. Äijät kiihottuu ku tietää että siellä on pieni vauva, niin lähellä.. huhhuh...
- herttaillen, m
ÄITI tarvitsee seksiä. Miehet kiihottuvat äidin seksin tarpeesta ja yhteisen vauvan herttaisesta odottamisesta.
Jos ystäväpariskuntien rouvat ovat jo ennestään antaneet vittuansa myös toiselle miehelle, toisen pariskunnan vauvanodotus on yhtä tunteikas kuin oman. Kun mies työntää kyrpänsä ystävärouvan sisään, hän ei tee sitä tökkiäkseen vauvaa, vaan herttaillakseen ystävärouvan kanssa, niinkuin toinen mies samalla herttailee toisen rouvan kanssa. Silloin sekä oman että ystävien odotus on molempien parien suloista yhteistä odotusta.
Mikä sinä olet määräämään, mitä toiset voivat tehdä. Fiksut ihmiset pitävät huolen, etteivät tuota toiselle mitään ilkeätä, vaan suloista ja lämmintä. Vain se on oikea asenne, ei toisten rajoittaminen. Sinua on jo monesti kehotettu poistumaan palstalta ja epäilty mielenvikaiseksi, koska sinun on PAKKO seurata näitä keskusteluja ja esittää kielteisiä näkemyksiäsi aivan herttaisestakin seksistä. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836