http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280726.html Kestääkö hyvin ampumisia onko lössö range?
Onko hyvä sniper alaikäiselle lapselle?
10
78
Vastaukset
- AirsoftGG
Sen nimi on black eagle m6
Jos ei toimi linkki- Advisor
Unohda.
- ei näin
ET SAA ALLE 600 euroa KUNNON tarkkaria.
- 14+13=26
Ja paskanvitut tarvii 600e, mut joo kyllä se yli 60e tarvii...
Jos tiedät mitä krumeluureja pitää tehdä niin saat parilla sadalla jo ihan pelattavan, joka kuitenkin voittaa tuollaisen FULL PDI pyssyn tarkkuudessa ja kantamassa mikäli ei ole tiettyjä modeja tehty. Se on ne tee-se-itse asiat millä ne nätit tulokset saadaan. Samalla tavalla ne PDI:n ja AirsoftPron o-renkaat tiivistää, varmaan sama OEM anyways... Tai jossei tiivistä niin sitten ne pistetään tiivistämään. Eipä tuasta kiväärisä hyvää saa ikinä. Halvin ja suoraan paketista pelikelpoinen kivääri on ARES MSR mutta sekin on 300€. Eli normaalisti hyvä ja tarkka tarkkis maksaa sen 400-700€.
- 16+1=16
Pitää tehä vesurista budjetti pyssy ja kattoa kaikkien osien hinnat ja postata tänne joskus kun saa valmiiksi. Eipä pitäs olla hinnankiroissa mutta odottelen aika kiitettävää lopputulosta. Mut joo 300e huitteilla menee nui hyvät pultit ja siitä ylöspäin.
Mutta vakiona ei oikeastaan ole hyviä pultteja, muistakaa se.- Kalle -97
Tähän budjetti tarkkari juttuun vedoten, miksi airsoftpro on aliarvostettu merkki? Hinnan takiakko? Samalla tavallahan ne pdin ja action armyn osat toimii mutta varsinkin pdi on tupla tai tripla hinnalla varustettu
- voivitunjonnet
"Onko hyvä snaipperi lapselle" "linkki proairsoftiin" Huooooooh....
- 8+9=16
Siis se PDI ja Laylax maksaa koska ne kestää kauemmin ja kovemmat virit. Mutta itse en ainakaan mene yli m150 tason joten airsoftpron osat riittää helposti ja yli 100m kantama aika helppoo. Ei niitä tehoja tarvita niin vtusti
- En muista nimim.
Kaverin M150 airsoftpro vsr ampuu 2.9J hieman kuolettuneella jousella että ei ne mitään epätiiviitä ole niinku vältetää. Ja lupaavathan nuo liipaisinkoneistollekkin M200 kestävyyttä ja sylinterikin on terästä, ja latauskahvan pää kuulema hitsattu kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826