"Väitös: Kielteiset asiat painottuvat vanhoillislestadiolaisuuden julkisuuskuvassa"
http://yle.fi/uutiset/vaitos_kielteiset_asiat_painottuvat_vanhoillislestadiolaisuuden_julkisuuskuvassa/7392512
Tuo sisältää sellaisen viittauksen että kyseisessä lahkossa olisi positiivisiakin asioita, vieläpa mainittavassa määrin.
Niinhän asia ei ole.
Raamattuvyöhykkeellä voi tietysti väitellä myös hihhulismista positiivisella biaksella, valitettavasti.
Propangadaa väitöksellä;
Nasse.
4
148
Vastaukset
- Zeebaot
Joo epäilemättä lestadiolaisistakin löytyy yksilöitö,jotka ovat henkilöinä miellyttäviä,eivätkä raiskaa lapsia.
- Jappervokki
99% vanhoillislestadiolaisista pilaa kaikkien loppujen maineen.
Saisiko hieman perusteluita miksi tämän ketjun kuuluisi olla palstalla kirkosta eroaminen?
- Nasse.
Eiköhän tuonkaltainen uutisointi ole omiaan lisäämään eroamisia?
Toisekseen, jos haittaa, niin siirrä vaikka ateismipalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826