MITEN VOI SUOMI24 HUONONTAA SIVUSTOAAN NIIN ETTÄ JOUTUU 4-5 KERTAA YRITTÄÄ KIRJAUTUA ENNENKUIN PÄÄSEE POSTIIN.
ÄLYTTÖMÄN TURHAUTTAVAA
SUOMI24 POSTI TAKKUAA
4
134
Vastaukset
Ja minä en pääse ollenkaan!!! Ja mitään vastausta ei anneta!
Toinen sähköposti osoite toimii normaalisti. MIKÄ TÄSSÄ MÄTTÄÄ?- Ja toi
Tyhmän vieraskielisenkin roskapostin tulo on oikein villiintynyt,mitä ja kenen pitäisi tehdä.
Voisivat jäsenille kyllä yrittää enemmän vastailla.
Nimim.
10vuotta käyttäneinä - miten pitää toimia
toimii vain tuloposti ja sekin uskomattoman hidas ja takkuava,mikään muu ei toimi ainakaan minun koneella. pikku 10" ruudulta vaikea lukea,kun sivulla selityslistat.
lähetykset toimii mutta ei jää näkymään mitenkään,luonnokset ym. ei toimi tai häviää näkymättömiin. noihin sisältyy joitain määritelmä-sanoja,eivät nekään toimi eikä ole hajuakaan tarkoituksista.
roskapostimääräys tulee olla toimenpide-kohdassa ja aina tulopostin yhteydessä suoraan,eikä missään vaikean nurkan takana josssain hevon kuusessa. vain ääliöt
suunnittelee järjettömyyksiä yksinkertaisuuden tilalle. kun tavis ei edes ymmärrä koko härvelin päälle mitään,toiminta on todella hankalaa,täyttä arvausta mennä räpelöimään muutoksia.
roskaa tulee tuutin täydeltä,mutta miten ne saa estettyä. yksitellen poisto
onnistuu,mutta kieltoa en osaa,on liian vaikea.
miksi vanha systeemi pilattiin 100%, uskomaton tollous suolen sisällä.
koska..vaiko ei koskaan ohjelma toimii? Ja taas sama juttu. EI MILLÄÄN PÄÄSE LUKEMAAN POSTIA !!
On tää nyt v***u kumma juttu kun ei hoideta asioita kuntoon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955