peukut mitä sattuu

pois jos ei korjata

Palstakohtaisilla sivuilla näkyy, montako peukkua kullakin aloituksella on. Sitten kun ko. ketjun avaa, aloituksella onkin joskus vähemmän peukkuja. Peukkujen määrä ei ole voinut laskea palstasivun ja ketjusivun avausten välissä, koska miinuksia ei ole enää käytössä. Systeeminne on aivan rikki.

Tänään sattui myös niin, että kun avasin viestiketjun ja peukutin yhtä viestiä, sen peukkumäärä nousi nollasta 21:een.

@suomi24 ylläpito, kommenttia?

8

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketä oikeasti on halunnut peukutuksia ja ketä ne edes kiinnostaa, itse en ole koskaan niistä välittänyt tuon taivaallista... Ennen viestin lukukerrat oli ne jolla "kikkailtiin" wanha kunnon "tulitikku ja F5" oli se, millä sai jopa miljoona lukukertaa viestiin...

Voisin lyödä 40€ vetoa että olet tai olet ollut Facebookissa tms. ihQ teiniX paikassa, ja siksi haluat myös tänne nuo "liket" eiks joo ;)

• ­pah

painu tissu vittuun!

• pois jos ei korjata

40e tänne kiitos. Nimimerkkini jo sanoo "pois jos ei korjata". En ole FB:ssä koskaan ollutkaan, ja liketystoiminto on mielestäni ihan tyhmä (varsinkin jos sen parina ei ole miinuksia).

• pois jos ei korjata kirjoitti:

40e tänne kiitos. Nimimerkkini jo sanoo "pois jos ei korjata". En ole FB:ssä koskaan ollutkaan, ja liketystoiminto on mielestäni ihan tyhmä (varsinkin jos sen parina ei ole miinuksia).

Silti se painaa sun mieltä? Itse en ole IKINÄ ollut noista kiinnostunut. Etenkään suomi24:ssä, koska tuollainen "matkiminen" ei ole oikein hyväksi... Muistattekos Suomi24:n tän vuoden aprillipilan, ei yhtään huono juttu jos olisi totuetunut se pila

• ihan loogista
        kimlaa kirjoitti:

Silti se painaa sun mieltä? Itse en ole IKINÄ ollut noista kiinnostunut. Etenkään suomi24:ssä, koska tuollainen "matkiminen" ei ole oikein hyväksi... Muistattekos Suomi24:n tän vuoden aprillipilan, ei yhtään huono juttu jos olisi totuetunut se pila

Peukutustoiminto on tyhmä, mutta koska se nyt näköjään sivustolla on, niin haluaisin, että se toimisi oikein. Tai sitten poistoon koko toiminto.

• pienet on ongelmat

Nuo peukut ei päivity reaaliaikaisesti, siksi ne näyttävät mitä milloinkin. Ja oikeasti mitä vitun väliä on joillain peukuilla.

• Kokardi65

jepulis olen myös huomannut että omalle jutulle voi myös itse peukuttaa,huomasin asian kun yritin ottaa selvää miten annetaan -peukku, peukku onnistuu mutta miten hiivatissa -peukku oikein annetaan

• Kokardi65

jaaha "vapunen" onkin jo vastannut -peukku kysymykseen:
      elikkä suomi24 on poistanut -peukku mahdollisuden antamisen:
      no täytyypä todeta että tässä on viety mahdollisuus -peukuttaa trolleja sekä muiden provosoivia juttuja,no toivottavasti joku sai tuntea itsensä tärkeäksi tuollakin asialla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe