Olen laittamassa ps3:sen myyntiin koska ei vaan yksinkertaisesti enää pelaaminen kiinnosta niin pitäs saada pois pölyttymästä.
Eli laittakaa jotain hinta-arviota paljonko itse maksaisitte koko setistä jossa tosiaan:
-itse konsoli latauspiuhoineen
-2 ohjainta
-battlefield 4 & fifa 14
-hdmi kaapeli/ehkä pelkkä skartti
Toimii edelleen erittäin hyvin ei mitään vikoja.
Ja ajattelin itse alunperin jotain 200 pintaan pyytää koska onhan toi kaikki huvi maksanut mulle paaaaljon enemmän aikoinaan, ei pitäs olla liikaa pyydetty? vai vaikuttaako muka niin paljon että uudet konsolit tulleet? mielipiteitä kiitos
Ps3 hintaarvio
2
60
Vastaukset
No en pyytäisi itse kun jonkun 140€ max. Bf4 pelinä ps3 floppi, Fifa 14 kohta vanhenee... Käytetty konsoli riipunee ihan khyl siitä kuinka iso kovis ja kui vanha... jos 500gb ja 1v niin sitten se 140€ mutta jos joku 160gb niin joku 110€. Uuden ps3 saa noin 229€.
Normi pakettiin kuuluu ohjain, konsoli, scart ja HDMI ja latauspiuha. 2 ohjainta ei anna kauheeta plussaa.... Fifa 15 tulee kk päästä niin fifan arvo ei oo hirvee... Käytetty Fifa about 5€ Bf4 joku 15€ käyettynä ja ps3... yks ekstra ohjain joku 20€ sitten konsooli... Riippuu iästä mallista ja GB määrästä. Mutta jos se on tää uudempi malli ja 500gb niin sitten se on sen 100-90€. Mutta nua vanhemmat ja pienemmällä koviksell varustetut on sen 40-90€- Alle puoltoista
Pyytäähän voi mitä vaan. Kuten herra ylempänäkin totesi ja rivien välistä on luettavissa, tuolla pyynnillä saat pelata koneellasi jos taas innostus palaa takaisin.
Karkea heitto, koneesta/ohjaimista satku tarkemmin koneen mallia tietämättä, peleistä jos kolmekymppiä saat yhteensä niin on jo hyvä.
Huutonet on hyvä paikka haarukoida hintaa millä koneen saat kaupaksi. Ja jos myyt sen siellä niin päivän hintahan sille määrittyy markkinoiden mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826